پی سی گوگل دو اپلیکیشن چت Duo و Meet را ادغام کرد - پی سی

گوگل امروز اعلام کرد که‌ دو اپلیکیشن چت Duo و Meet را باهم ادغام کرده است. اپلیکیشن Duo عمدتا برای کسب‌وکارها ارائه شده بود و Meet نیز برای رقابت با FaceTime اپل و برای برقراری تماس‌های ویدیویی عرضه شده بود. حالا این دو برنامه باهم یکپارچه شده‌اند. 

گوگل همه قابلیت‌های Meet را به Duo اضافه خواهد کرد و اواخر امسال نیز این اپلیکیشن را به Google Meet تغییر نام خواهد داد. 

البته گوگل در سال‌های اخیر بسیاری از اپلیکیشن‌های خود را باهم ادغام کرده است و این‌بار قرعه به نام اپلیکیشن‌های چت این شرکت افتاده است. هنوز مشخص نیست که کدامیک از این اپلیکیشن‌ها کاربران زیادی داشتند اما در هر حال این دو با هم ادغام شده‌اند و شما می‌تواند از قابلیت‌های هر دوی آن‌ها استفاده کنید.

اگر شما کاربر Duo هستید، تمام تاریخچه مکالمات شما و مخاطبان‌تان دست‌نخورده و سالم باقی خواهند ماند و دیگر نیازی به اپلیکیشن جدید نخواهید داشت و اگر بعدا متوجه تغییر نام آن به Meet شدید تعجب نکنید. اگر هم الان از  Meet استفاده می‌کنید بعد از باز مردن اپلیکیشن، پیامی مبنی بر نصب اپلیکیشن جدید دریافت خواهید کرد.

قابلیت‌هایی که از Meet به Duo منتقل شده‌اند شامل امکان شخصی‌سازی پس‌زمینه مجازی در تماس‌ها و جلسات آنلاین، چت داخل جلسه‌ای، اشتراک‌گذاری زنده محتوا، کپشن‌های لحظه‌ای، تماس گروهی با شرکت ۱۰۰ نفر، قابلیت نویز کنسلینگ در حین تماس‌ها و یکپارچه‌سازی با سایر اپلیکیشن‌های گوگل مثل جیمیل و اسیستنت می‌شوند.

استفاده از اپلیکیشن‌های Duo و Meet در حال حاضر کاملا رایگان است و شما نیاز به پرداخت هزینه ندارید. البته بعد از ادغام، اپلیکیشن اصلی Meet همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 2 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها