پی سی گلکسی A34 با دو تراشه متفاوت در دیتابیس BIS ظاهر شد - پی سی

سامسونگ می‌خواهد در سال جدید میلادی چندین مدل گلکسی A معرفی کند که یکی از آن‌ها گلکسی A34 خواهد بود. حالا این گوشی تاییدیه سازمان BIS را دریافت کرده است که نشان می‌دهد زمان معرفی آن بسیار نزدیک است. 

معمولا گوشی‌هایی که تاییدیه سازمان BIS را دریافت می‌کنند خیلی زود معرفی می‌شود و این اتفاق احتمالا در مورد  گلکسی A34 نیز صادق خواهد بود. این گوشی، با شماره مدل SM-A346E در دیتابیس ظاهر شده است و ظاهرا در برخی بازارها با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و در برهی دیگر با تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ عرضه خو‌اهد شد.

هنوز مشخص نیست که این دو نسخه در چه بازارهایی فروخته خواهند شد ولی احتمال می‌رود که نسخه اگزینوس برای بازار کره جنوبی باشد و نسخه دایمنسیتی برای بازارهای جهانی. ‌

گلکسی A34 همچنین مجهز به حداکثر ۸ گیگابایت رم خواهد بود و از یک سیستم دوربین سه‌گانه و یک فلاش LED بهره خواهد برد.  این کوشی همچنین از طراحی ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر خود استفاده خواهد کرد و حاشیه پایینی آن کمی ضخیم خواهد بود.  

طبق گزارش امروز، گلکسی A34 از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.همچنین باتری این گوشی ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با سرعت ۲۵ وات شارژ خواهد شد. احتمالا یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر آن وجود خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 19 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.