پی سی پیش‌بینی یک تحلیلگر مطرح درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل - پی سی

در حالیکه تاکنون شایعات زیادی درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل وجود داشته است اما حالا مینگ چی کو تحلیلگر مطرح، اطلاعات تازه‌ای را درباره این هدست منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

کو معتقد است که هدست واقعیت ترکیبی اپل در ژانویه ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و با توجه به اینکه شرکت متا هم قصد دارد نسل دوم هدست واقعیت افزوده خود را سال آینده معرفی کند، به نظر می‌رسد این دو شرکت رقابت سختی در این بازار خواهند داشت.   

 به نظر کو، هدست واقعیت ترکیبی اپل یک دستگاه بسیار پیشرفته و‌ پیچیده خواهد بود و وابسته به هیچ دستگاه دیگری مثل آیفون نخواهد بود. همچنین اپل در داخل این هدست احتمالا از تراشه‌های سری M1 خود استفاده خواهد کرد که قدرت پردازشی بسیار بالایی دارند. از طرف دیگر‌، کو به وجود ۱۴ دوربین در داخل این هدست اشاره کرده و گفته است که‌ هر کدام از آن‌ها وظایف مشخصی را برعهده خواهند داشت. با توجه به این مشخصات، کو معتقد است که قیمت اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد بود. 

نکته جالب اینکه، کو سال گذشته پیش‌بینی کرده بود هدست اپل در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و ‌حالا به نظر می‌رسد که همه چیز مطابق برنامه پیش نرفته است و اپل با مشکلاتی در تولید این هدست مواجه شده است. با این‌حال، اگر این‌بار همه چیز خوب پیش برود احتمالا در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ شاهد عرضه این هدست به بازار خواهیم بود. کو معتقد است که اپل این هدست را قبل از رویداد WWDC 2023 عرضه خواهد کرد.

اخیرا تیم کوک مدیرعامل اپل، در جریان یک مصاحبه با یک رسانه چینی تائید کرده بود که این شرکت در حال توسعه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود است. اگر اپل در نهایت بتواند این محصول را عرضه کند، بعد از آن نوبت به عینک واقعیت افزوده این شرکت خواهد رسید که از همین الان شایعات زیادی درباره آن‌ وجود دارد. این عینک تقریبا همه قابلیت‌های آیفون را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و در نوع خود یک دستگاه منحصربه‌فرد خواهد بود. ‌

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزها و هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری از این هدست منتشر می‌شود. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

منبع: PhoneArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 25 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها