پی سی واتساپ به طور مخفیانه به شما گوش می کند؟ گوگل می گوید فقط یک باگ است - پی سی

گوگل تائید کرده است که یک باگ جدید در Privacy Dashboard باعث شده تا واتساپ تحت تاثیر آن قرار بگیرد. این باگ باعث شده تا نوتیفیکیشن‌های اشتباهی برای استفاده میکروفون توسط واتساپ ارسال شوند. گوگل گفته است که برای حل این مشکل باید واتساپ را به‌روزرسانی کنید.

وجود یک باگ در Privacy Dashboard باعث شده تا گوشی اندرویدی شما به اشتباه نوتیفیکیشن استفاده از میکروفون توسط واتساپ برایتان ارسال کند و به همین خاطر شاید فکر کنید که واتساپ دارد شما را شنود می‌کند.

ماه گذشته یک کاربر توییتر به نام Foad Dabiri فاش کرد که Privacy Dashboard گوشی‌اش نشان می‌دهد که واتساپ به‌طور مرتب از میکروفون استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید Privacy Dashboard به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که اپلیکیشن‌ها از مجوزهای گوشی شما استفاده می‌کنند مطلع شوید.

واتساپ  "واتساپ به طور مخفیانه به شما گوش می کند؟ گوگل می گوید فقط یک باگ است"

واتساپ در واکنش به این موضوع گفت که مشکل مذکور به خاطر یک باگ اندروید به وجود آمده است و حالا گوگل نیز این موضوع را تائید کرده است. کاربران می‌توانند با آپدیت اپلیکیشن واتساپ خود این مشکل را برطرف کنند.

واتساپ اخیرا قابلیت‌های زیادی را برای پلتفرم خود عرضه کرده است که از آن جمله می‌توان به قابلیت سایلنت کردن تماس‌هاس ناشناس و همچنین یک قابلیت جدید Privacy Checkup اشاره کرد. در حال اگر قصد استفاده از این قابلیت‌ها را دارید می تواند واتساپ خود را به‌روزرسانی کنید.

منبع: Androidauthority

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 21 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.