پی سی نمایشگر گلکسی S23 اولترا همه ما را ناامید خواهد کرد - پی سی

گزارش‌های حاکی از آن است که گلکسی S23 اولترا در بخش نمایشگر تفاوت چندانی با گلکسی S22 اولترا نخواهد شد و بسیار شبیه به آن خواهد بود. 

طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده است، گلکسی S23 اولترا از یک نمایشگر با روشنایی ۱۷۵۰ نیت استفاده خواهد که همان روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا است. در ضمن سامسونگ از پنل متفاوتی در نمایشگر گلکسی S23 اولترا استفاده نخواهد کرد و به این ترتیب ما امسال شاهد معرفی یکی از کم‌ارتقاترین مدل‌های‌ گلکسی S اولترا در بخش نمایشگر خواهیم بود.  

البته به نظر می‌رسد که دلیل سامسونگ برای ارتقا ندادن نمایشگر گلکسی S23 اولترا کاهش هزینه ساخت این گوشی بوده است، چراکه این گوشی در سایر بخش‌ها ارتقاهای خوبی خواهد داشت و اگر سامسونگ می‌خواست نمایشگر آن را نیز ارتقا دهد قیمت گلکسی S23 اولترا  سر به فلک می‌کشید. 

طبق شایعات، این گوشی مجهز به یک دوربین پیشرفته ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود و ارتقا خوبی در این بخش نسبت به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا خواهد داشت. ضمن اینکه این گوشی از تراشه فوق‌پیشرفته اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در داخل خود استفاده خواهد کرد و لذا عدم ارتقا نمایشگر آن منطقی به نظر می‌رسد.

منبع: NT

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 11 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.