پی سی نتفلیکس اشتراک‌ گذاری رمز عبور در هند را ممنوع کرد - پی سی

نتفلیکس اعلام کرد که به امکان اشتراک‌گذاری رمز عبور در کشور هند پایان داده است. بنابراین اکانت‌های نتفلیکس در هند فقط برای افرادی که در یک خانواده زندگی می‌کنند قابل استفاده خواهند بود.

نتفلیکس گفته است برای کسانی که این قانون را زیر پا بگذارند ایمیل‌هایی ارسال خواهد کرد. این شرکت به دنبال افزایش درآمدهای خود از این طریق پس از رکود ناشی از همه‌گیری کرونا است.

نتفلیکس در بیانیه‌ خود گفته است که برای استفاده هر خانواده یک حساب کاربری در نظر گرفته شده است و همه کسانی که در یک خانواده زندگی می‌کنند می‌توانند از این حساب در هر کجا که هستند استفاده کنند.

این شرکت همچنین گفته است که به تلاش‌های خود برای سرمایه‌گذاری در طیف وسیعی از فیلم‌ها و شوهای تلویزیونی ادامه می‌دهد. بنابراین هر کسی با هر سلیقه و روحیه‌ای می‌تواند از این برنامه ها بهره ببرد.

نتفلیکس اخیرا محدودیت‌هایی را برای اشتراک گذاری رمز عبور در چندین کشور دنیا از جمله آمریکا، بریتانیا و فرانسه ایجاد کرده بود. البته کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه ماهانه اضافی، عضو دیگری خارج از خانواده خود وارد کنند، اما این قابلیت هنوز در هند قابل دسترس نیست.

نتفلیکس در زمان کرونا با کاهش شدید کاربران خود مواجه شده، بطوریکه در نیمه اول سال گذشته حدود ۱ میلیون نفر از مشترکین خود را از دست داده بود.

منبع: BBC

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 20 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.