پی سی نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس منتشر شد - پی سی

کوالکام دیروز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس رونمایی کرد و احتمالا نیمه دو‌م امسال شاهد عرضه گوشی‌های مجهز به آن خواهیم بود.

این تراشه ظاهرا سریع‌تر و مصرف انرژی کمتری نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ دارد و حالا نتایج بنچمارک این پردازنده منتشر شده است.

دستگاهی که با این تراشه در بنچمارک آنتوتو تست شده است دارای ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است و اندروید ۱۲ را روی خود اجرا می‌کند.

 اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس

این گوشی موفق شده امتیاز ۱,۱۱۸,۱۶۱ را در آنتوتو کسب کند‌. امتیاز CPU این گوشی ۲۶۶,۵۲۴ و امتیاز GPU آن ۴۶۸,۸۴۶ شده است. که به‌ترتیب ۲۰,۰۰۰ و ۳۰,۰۰۰ هزار واحد بیشتر از امتیازهای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هستند. امتیازهای UX و MEM این دو تراشه نیز یکسان بوده‌اند.

 اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس

احتمال می‌رود این تست‌ها روی گوشی ایسوس راگ فون ۶ انجام شده باشند. بعد از معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس، خیلی از شرکت‌ها به‌دنبال استفاده از آن در داخل گوشی‌های پرچمدار خود هستند. یکی از این گوشی‌ها احتمالا شیائومی ۱۲ اولترا خواهد بود. گوشی‌های وان پلاس ۱۰ اولترا، ریلمی GT 2 Master Explorer Edition و iQOO 10 Pro نیز احتمالا از این تراشه استفاده خواهند کرد.

منبع: Gizchina‌

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 21 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها