پی سی مشکل فنی در بانک ایرلند باعث هجوم مردم به خودپردازها شد - پی سی

بروز یک مشکل فنی در خودپردازهای بانک ایرلند باعث شده تا این خودپردازها پول رایگان در اختیار مردم قرار دهند بدون آنکه چیزی از حساب آن‌ها کسر کنند. این مشکل باعث شد تا مردم به خودپردازهای بانک ایرلند هجوم بیاورند. در پی این اتفاق، پلیس در کنار دستگاه‌های خودپرداز بانک ایرلند در سراسر کشور مستقر شد.

بانک ایرلند روز چهارشنبه اعلام کرد که یک مشکل فنی باعث نقص عملکرد در خودپردازهای این بانک شده که خوشبختانه برطرف شده است. با این حال، به نظر می‌رسد برخی از مشتریان از این فرضت استفاده کرده و بیشتر از آنچه در حساب‌شان داشتند پول برداشت کرده‌اند.

البته سقف برداشت از خودپردازهای بانک ایرلند محدود به ۵۰۰ یورو است، اما مشتریان می‌توانند تا ۱۰۰۰ یورو از این بانک به حساب‌های Revolut خود که یک بانک آنلاین شبیه به پی‌پل است انتقال دهند. این انتقال حتی اگر بیش از موجودی حساب مشتری باشد مجاز است.

گفتنی است بانک ایرلند با انتشار بیانیه‌ای به مشتریان گفته است که همه برداشت‌هایی که توسط مشتریان در اتفاق اخیر انجام شده‌ است از موجودی حساب‌ آن‌ها کسر خواهد شد.

وزیر دارایی ایرلند نیز روز چهارشنبه گفت که از بانک مرکزی این کشور خواسته است تا درباره این اتفاق تحقیق کند و به او گزارش دهد. بانک ایرلند به خاطر این اتفاق عذرخواهی کرده است، اما هنوز مشخص نیست که این مشکل چگونه اتفاق افتاده است.

منبع: Techspot

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 18 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.