پی سی مشخصات کامل تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ فاش شد - پی سی

کوالکام تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اسنپدراگون ۷ نسل ۱ را سال گذشته معرفی کرد و‌ چند ماه پیش نیز تراشه ارتقایافته اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس را رونمایی کرد.‌ همه ‌این تراشه‌ها با استفاده از فناوری ۴ نانومتری ساخته‌اند و در گوشی‌های میان‌رده تا بالارده استفاده شده‌اند. 

حالا براساس اطلاعاتی که امروز فاش شده است سامسونگ در حال کار روی یک تراشه ۴ نانومتری جدید به نام اسنپدراگون ۶ نسل ۱ است که مشخصات آن به صورت زیر خواهد بود.

به‌گفته‌ی ایوان بلاس، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ دارای شماره مدل SM6450 خواهد بود و از هسته Kyro کوالکام با سرعت کلاک ‌۲.۲ گیگاهرتز بهره خواهد برد. این تراشه از درگاه USB 3.1 و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی خواهد کرد.‌

این پردازنده همچنین مجهز به مودم اسنپدراگون X62 5G خواهد بود و از باندهای mmWave و sub-6GHz پشتیبانی خواهد کرد. طبق اطلاعات امروز، گوشی‌های ارائه شده با این تراشه قادر به استفاده از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن FHD+ خواهند بود. این تراشه همچنین از FastConnect 6700 WiFi 6E کوالکام و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد. 

اسنپدراگون ۶ نسل ۱ همچنین از سه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یا دو دوربین ۲۵ و ۱۶ مگاپیکسلی و یا یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد کرد. این دوربین‌ها قادر به ثبت ویدیوهای ۴K HDR با نرخ ۳۰ فریم‌درثانیه و ویدیوهای اسلوموشن با ‌نرخ ۲۴۰ فریم‌درثانیه خواهند بود. 

کوالکام فعلا صحبتی درباره این تراشه نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوالکام درنهایت آن را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد. 

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 27 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها