پی سی مستر بیست از مالک رستوران‌های زنجیره‌ای MrBeast Burger شکایت کرد - پی سی

جیمی دونالدسون، یوتیوبر سرشناس که به مستر بیست (MrBeast) معروف است، علیه شرکت Virtual Dining Concepts (VDC) که مدیریت رستوران‌های فست‌فود زنجیره‌ای MrBeast Burger را برعهده دارد شکایت کرده است. این شکایت به خاطر کیفیت نامناسب برگرهایی که این شرکت به دست مشتریان رسانده ثبت شده است.

ظاهرا تمرکز شرکت VDC بر رشد سریع خود منجر به تولید مواد غذایی بی‌کیفیت شده است و این موضوع تاثیر منفی روی برند مستر بیست گذاشته است. به همین خاطر، جیمی دونالدسون خواستار رسیدگی به این موضوع است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در ماه‌های اخیر اعتراض مشتریان به کیفیت غذای این برند افزایش یافته است و آن‌ها برگرهای MrBeast Burger را غیر قابل خوردن توصیف کرده اند. اعتراض مشتریان عمدتا مربوط به کیفیت گوشت، سیب زمینی سرخ‌شده و همچنین استفاده از مواد غذایی متفاوت می‌شود. برخی رستوران ها نیز غذا را در بسته‌های عمومی یا حتی ۷ تا ۱۱ کیسه‌ای تحویل دادند.

تیم حقوقی دونالدسون گفته است که VDC متاسفانه نتوانسته این مشکلات را اصلاح کند. آن‌ها در شکایت خود گفته‌اند که VDC از برند مستر بیست برای جذب افراد مشهور سوء‌استفاده کرده، در حالیکه از موسسات جدید چشم‌پوشی کرده است.

همکاری مستر بیست با شرکت VDC در سال ۲۰۲۰ برای بهبود خدمات تحویل در زمان بیماری کرونا شروع شد، اما متاسفانه به نظر می‌رسد که این همکاری نتایج خوبی در بر نداشته است و باید ببینیم نتیجه شکایت دونالدسون به کجا ختم می‌شود.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 2 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.