پی سی متا می تواند مانع از تغییر لوگوی توییتر شود - پی سی

به‌نظر می‌رسد که توییتر برای تغییر لوگوی خود به X با مشکلی بزرگ مواجه خواهد شد چرا که در حال حاضر متا حق استفاده از این لوگو را دارد.

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک، که سال گذشته توییتر را با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، روز یکشنبه اعلام کرد که این پلتفرم از این پس با نام X شناخته خواهد شد اما متا پیش از این شرکت موفق شده تا حق استفاده از یک لوگوی مشابه را در ارتباط با سرویس‌های اجتماعی در زمینه‌ی سرگرمی، گیمینگ و توسعه‌ی اپلیکیشن به نام خود ثبت کند.

لوگوی جدید توییتر همچنین شباهت زیادی به کاراکتر X در یونیکد (Unicode) و حرف x در فونت Special Alphabet 4 دارد. با توجه به این موضوع، به‌نظر می‌رسد که X لوگوی مناسبی برای توییتر نباشد چرا که برندها برای شناخته شدن به لوگویی نیاز دارند که کاربران آن‌ها را با شرکت مربوطه بشناسند. برای مثال لوگوی پرنده‌ی توییتر دقیقاْ ویژگی‌های یادشده را داشت اما این موضوع در خصوص لوگوی X صدق نمی‌کند.

لوگوی X شرکت متا از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با لوگوی جدید توییتر داشته و برای مثال، این لوگو از ترکیب رنگ سفید و آبی استفاده می‌کند، در حالی که لوگوی X توییتر از رنگ‌های مشکی و سفید بهره می‌برد. همچنین نشان‌های تجاری با گذشت زمان، ارزش و قدرت بیشتری پیدا می‌کنند و از این رو لوگوی جدید توییتر در مقایسه با لوگوی قبلی این شرکت در معرض چالش‌های قانونی بیشتری است. در حال حاضر متا و توییتر به پرسش‌های مربوط به شباهت این دو لوگو پاسخی نداده‌اند.

منبع: Insider

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.