پی سی مایکروسافت مشکل کرش کردن نرم افزارهای ویندوز 11 را رفع کرد - پی سی

مایکروسافت امروز جدیدترین به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه (Patch Tuesday) را برای ویندوز ۱۱ و ۱۰ عرضه کرد که بسیاری از مشکلات این سیستم‌عامل‌ها را حل می‌کند. به‌روزرسانی شماره‌ی KB5013943 ویندوز ۱۱ سرانجام به مشکلی که باعث می‌شد تا برخی از نرم‌افزارهای مبتنی بر فریمورک ۳٫۵ اجرا نشوند و یا پس از اجراشدن کرش کنند، پایان می‌دهد.

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ همچنین مشکل پرش تصویر هنگام استفاده از فایل اکسپلورر، منوی استارت و تسک بار در حالت سیف مود (Safe Mode) و عدم توانایی در کوچک‌کردن و یا بستن صفحات بزرگ‌شده را نیز رفع کرده است. با این وجود، مشکلی که به کاربران اجازه‌ی استفاده از حافظه‌های ریکاوری‌شده توسط ابزار Backup and Restore را نمی‌داد در این به‌روزرسانی کماکان پابرجاست. به جز این مورد، به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ تمام پچ‌های امنیتی موجود در به‌روزرسانی KB5012643 را شامل می‌شود.

مایکروسافت ویندوز 11

برخی از مشکلات امنیتی رفع‌شده در این به‌روزرسانی در دسته‌ی خطرناک قرار دارند و ممکن است که سیستم کاربران را در معرض خطر حملات باج‌افزاری قرار دهند. جدیدترین پچ سه‌شنبه همچنین برخی از مشکلات ویندوز ۱۰ از جمله باگ مربوط به وان‌درایو (OneDrive) را رفع کرده است. مایکروسافت امروز اعلام کرد که این آخرین به‌روزرسانی عرضه‌شده برای بیلد ۲۰H2 ویندوز ۱۰ (نسخه‌ی هوم و پرو) بوده و این نسخه از ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی دیگری را دریافت نخواهد کرد.

منبع: TechSpot

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 11 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.