پی سی طراحی نهایی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - پی سی

شیائومی قرار است گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را امسال معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی و طراحی آن فاش شده است.

یک افشاگر به نام Steve Hemmerstoffer  رندرهای CAD شیائومی ۱۲ اولترا را منتشر کرده است که دید نسبتا خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. این رندرها تقریبا با شایعات قبلی همخوانی دارند. ‌

شیائومی ۱۲ اولترا

طراحی شیائومی ۱۲ اولترا

اگر بخواهیم از جلوی این گوشی شروع کنیم می‌توانیم یک حفره هول پانچ را در بالای نمایشگر مشاهده کنیم. لبه‌های نمایشگر حالت انحنادار دارند و ابعاد دستگاه برابر با ۱۶۱.۹x۷۴.۳x۹.۵ میلیمتر است. این ابعاد نشان می‌دهد که ۱۲ اولتر کمی ضخیم‌تر از مدل سال گذشته می ۱۱ اولترا خواهد بود. طبق شایعات شیائومی ۱۲ اولترا مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی خواهد بود که کوچکتر از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی شیائومی می ۱۱ اولترا خواهد بود. 

شیائومی ۱۲ اولترا

اگر به پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا نگاهی بیندازیم یک سیستم دوربین بزرگ با برند لایکا را می‌بینیم که ۷ بریدگی در داخل آن وجود دارد که ۴ تای آن‌ها متعلق به دوربین‌ها و ۳ تای دیگر متعلق به سنسورها خواهند بود. 

مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا (احتمالی)

بر اساس شایعات، این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مکاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ  ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی آن ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

از طرف دیگر، تراشه این گوشی اسنپدراکون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی کار خواهد کرد. همچنین باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود و در بخش نمایشگر یک پنل AMOLED با رزولوشن  Quad HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهیم داشت. 

نظر شما درباره طراحی و مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا چیست؟

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 7 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.