پی سی سرعت شارژ گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد - پی سی

سامسونگ قرار است سری گلکسی S22 را در تاریخ ۲۰ بهمن معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره سه مدل این سری منتشر شده است. حالا این گوشی‌ها تائیدیه DEMKO را دریافت کرده‌اند که سرعت شارژ آن‌ها را به ما نشان می‌دهد.

طبق اسناد DEMKO، گلکسی S22 استاندارد مجهز به یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات خواهد بود و گلکسی S22 با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و گلکسی S22 اولترا با با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ ۴۵ وات معرفی خواهد شد.

بد نیست بدانید که اوایل این ماه یک افشاگر مطرح به نام رونالد گاندت (Roland Quandt) تصویری از آداپتور ۴۵ واتی PD سامسونگ منتشر کرد که احتمالا به‌همراه گوشی‌های گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا ارائه خواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ آن را به‌طور جداگانه عرضه کند.

مطالب مرتبط:

ضمنا گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ ممکن است از شارژ سریع بی‌سیم و معکوس نیز پشتیبانی کنند که در این صورت شاهد یک اتفاق خوب در این سری خواهیم بود.

هر سه مدل این سری مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ خواهند بود و سایز نمایشگر آن‌ها به‌ترتیب ۶.۱ اینچ، ۶.۶ اینچ و ۶.۸ اینچ خواهد بود و یک حسگر اثرانگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر آن‌ها وجود خواهد داشت‌. البته رزولوشن نمایش’ر گلکسی S22 استاندارد و پلاس ظاهرا QHD+ خواهد بود و نمایشگر گلکسی S22 اولترا وضوح FHD+ را ارائه خواهد کرد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شایعات تا چه اندازه درست خواهد بود و عملکرد واقعی این گوشی ih در دنیای واقعی چگونه خواهد بود.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 28 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.