پی سی سامسونگ با دست پر به رویداد CES 2022 می آید - پی سی

در طول دو سال گذشته، رویداد CES به‌خاطر شیوع کرونا به‌صورت آنلاین برگزار شده است، اما سال آینده (۴ ژانویه) قرار است این رویداد به‌صورت حضوری برگزار گردد. ما در این رویداد شاهد جدیدترین محصولات شرکت‌های فناوری خواهیم بود.

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که اعلام کرده در این رویداد حضور خواهد داشت. این شرکت کره‌ای حالا اطلاعات تازه‌ای درباره یکی از بخش‌های این مراسم به نام Together For Tomorrow منتشر کرده است. در این بخش، سامسونگ قصد دارد درباره روش‌ها و راهکارهایی صحبت کند که برای محافظت از سیاره زمین مفید خواهند بود و همچنین باعث بهبود کیفیت ارتباطی مردم دنیا خواهند شد.

البته سامسونگ ممکن است در این رویداد علاوه بر موارد فوق، از گوشی موردانتظار خود یعنی گلکسی S21 FE 5G که تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است رونمایی کند.

مطالب مرتبط:

این شرکت همچنین ممکن است از چندین تبلت جدید اقتصادی و چند محصول خانگی رونمایی کند. ضمنا باید انتظار معرفی چندین تلویزیون جدید نیز از طرف سامسونگ داشته باشیم. این تلویزیون‌ها به احتمال زیاد از فناوری‌های جدید نمایشگر مینی LED و میکرو LED استفاده خواهند کرد.

مراسم Together For Tomorrow قرار است به میزبانی ژانگ هی، نایب‌رئیس سامسونگ و رئیس واحد سامسونگ DX در لاس وگاس برگزار گردد. این مراسم همچنین به‌طور زنده از وب‌سایت سامسونگ پخش خواهد شد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه سورپرایزهای جدیدی برای مشتریان خود در این رویداد خواهد داشت. ما نیز سعی خواهبم کرد این مراسم را به‌طور زنده پوسش دهیم و شما در جریان همه اتفاقات آن قرار دهیم.

منبع: PhoneAr

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.