پی سی رندرهای رسمی گوگل پیکسل واچ فاش شد - پی سی

در حالی که تا معرفی رسمی ساعت هوشمند پیکسل واچ تنها چند روز باقی مانده اما حالا امروز رندرهای رسمی این محصول توسط یکی از افشاگران مشهور فاش شده است.

بر اساس تصاویر منتشرشده توسط OnLeaks، پیکسل واچ از ۴ بند مختلف از جمله بند سیلیکونی و چرمی بهره برده و رنگ‌بندی آن نیز شامل رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، نارنجی، قرمز، نقره‌ای و خاکستری می‌شود. این تصاویر همچنین برخی از واچ‌فیس‌ها و قابلیت گام‌شمار و حسگر ضربان قلب اولین ساعت هوشمند گوگل را به نمایش گذاشته‌اند.

گوگل پیکسل واچ

همچنین فروشگاه آمازون در آلمان امروز لیستی از مشخصات پیکسل واچ را برای دقایقی منتشر کرد که بر اساس آن، این محصول به محافظ نمایشگر گوریلا گلس مجهز شده و تا عمق ۵۰ متری آب قابل استفاده است. پیکسل واچ همچنین از تراشه‌ی اگزینوس ۹۱۱۰ بهره برده و علاوه بر امکان اتصال به اپلیکیشن گوگل هوم (Google Home)، به همراه اشتراک ۶ ماهه‌ی فیت‌بیت (ّFitbit) در دسترس قرار می‌گیرد.

گوگل پیکسل واچ

فروشگاه آمازون در حالی نسخه‌ی وای فای ساعت هوشمند شرکت گوگل را با قیمت ۳۵۶ یورو (حدود ۳۴۹ دلار) در آلمان به فروش گذاشت که گمانه‌زنی‌های قبلی نیز به عرضه‌ی این نسخه با قیمتی مشابه و عرضه‌ی نسخه‌ی LTE با قیمت ۴۰۰ دلار اشاره داشته‌اند. قرار است که این ساعت هوشمند به همراه گوشی‌های سری پیکسل ۷ در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهرماه) معرفی شود.

منبع: Engadget

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 2 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.