پی سی رئیس اینستاگرام در تردز گفت که اندروید بهتر از iOS است - پی سی

اپلیکیشن تردز اخیرا معرفی شده و حالا آدام موسری رئیس اینستاگرام در این شبکه اجتماعی اظاهرنظر جالبی کرده است. موسری گفته است که اندروید اکنون بهتر از iOS است. این پست جنجالی، پاسخ‌هایی در موافقت با رئیس اینستاگرام در پی داشت و برخی کاربران گفته‌اند که الان می‌فهمیم چرا هیچ اپلیکیشن بومی آی‌پد برای اینستاگرام وجود ندارد.

با این حال، برخی طرفداران iOS گفته‌اند که اندروید در ردیابی تبلیغات و سرویس‌دهی ضعیف به مشتریان زبانزد است. همچنین یکی از کاربران اندروید، با مدیر اینستاگرام مخالفت کرده و گفته است که پس از ده سال کار کردن با این پلتفرم به شدت با نظر او مخالف است. او گفته که از اندروید خسته شده و می‌خواهد به iOS برگردد.

iOS

پست جنجالی موسری همچنین توسط یکی از کاربران iOS به چالش کشیده شده است. این کاربر در واکنش به صحبت مدیر اینستاگرام گفته که نظر او به طور عینی نادرست است، چراکه iOS در چند سال گذشته بسیار یکپارچه شده و تقریبا هیچ مشکلی ندارد.

در کل، به نظر می‌رسد که جدال بین طرفداران اندروید و iOS مثل همیشه داغ است و اظهارات موسری آتش آن را شعله‌ورتر کرده است. بد نیست بدانید که قبل از آنکه موسری رئیس اینستاگرام شود و حتی قبل از آنکه فیس بوک این پلتفرم را بخرد، اینستاگرام ابتدا روی iOS معرفی شد و نسخه اندروید آن بعدا عرضه گردید.

با این حال، اندروید با در اختیار داشتن ۷۱ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند همچنان محبوب ترین سیستم عامل دنیاست. در رده دوم iOS با سهم ۲۸ درصد قرار دارد. یکی از دلایل تسلط اندروید بر بازار، ارزان‌تر بودن گوشی‌های اندرویدی است.

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.