پی سی دستیار سیری اپل احتمالا در iOS 17 به داخل داینامیک آیلند منتقل خواهد شد - پی سی

دستیار سیری اپل برای اولین بار در آیفون ۴s که سال ۲۰۱۱ معرفی شد ارارئه گردید. اما حالا دستیار گوگل اسیستنت توانسته بالاتر از این دستیار هوشمند اپل قرار بگیرد و حتی برخی‌ها می‌گویند که الکسا آمازون هم بهتر از سیری است.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است اپل قصد دارد رابط کاربری سیری را تغییر دهد. ظاهرا در iOS 17 اینترفیس سیری از پایین نمایشگر به قسمت داینامیک آیلند بالای نمایشگر منتقل خواهد شد. در حال حاضر، اگر شما سوالی از سیری داشته باشید، یک گوی انیمیشنی در پایین نمایشگر ظاهر می شود و پاسخ‌ها در بالای نمایشگر و در داخل یک کارت ظاهر می‌شوند.

اگر رابط کاربری سیری به بالای نمایشگر منتقل شود دیگر شاهد این کارت بزرگ نخواهیم بود. قابلیت جزیره پویا یا همان داینامیک آیلند که سال گذشته فقط برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس ارائه شد، امسال ظاهرا برای همه مدل‌های آیفون ۱۵ ارائه خواهد شد. بنابراین، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس تنها آیفون‌های سال ۲۰۲۲ خواهند بود که از رابط کاربری جدید سیری بهره خواهند برد.

سیری اپل "دستیار سیری اپل احتمالا در iOS 17 به داخل داینامیک آیلند منتقل خواهد شد"

اپل همچنین عبارت “Hey” را “Hey Siri” حذف خواهد کرد تا کاربران فقط با گفتن “Siri” بتوانند این دستیار هوشمند را فعال کنند. دستیار الکسا آمازون هم فقط با گفتن “Alexa” روشن می‌شود. البته حذف عبارت “Hey” کار چندان ساده‌ای نیست و یک چالش فنی برای اپل محسوب می‌شود. این نیاز به این دارد که دستیار سیری آموزش‌های مبتنی بر آن را یاد بگیرد. در ضمن، این برنامه باید بتواند عبارت ‘Siri’ را در تلفظ‌های مختلف تشخیص دهد. در حالت فعلی ‘Hey Siri’، تشخیص آن راحت‌تر است.

مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ گفته است که اپل احتمالا رابط کاربری جدید سیری را اواخر امسال یا شاید اوایل سال آینده میلادی به‌همراه یکی از آپدیت‌های iOS 17 عرضه خواهد کرد.

منبع: PhoneAr

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 18 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها