پی سی جیمیل قابلیت جدید اشتراک گذاری زمان‌ در دسترس بودن را ارائه کرد - پی سی

گوگل قابلیت‌های جدیدی برای جیمیل معرفی کرده است که با تقویم گوگل کلندر یکپارچه هستند. این قابلیت‌ها شامل امکان ایجاد سریع یک رویداد و اشتراک‌گذاری آسان زمان‌های در دسترس بودن می شوند. جیمیل یک آیکون تقویم در پایین صفحه مکالمه اضافه کرده است که شامل دو گزینه «ایجاد رویداد» و «پیشنهاد زمان‌های در دسترس بودن» می‌شود.

گزینه «ایجاد رویداد» می‌تواند یک رویداد تقویم گوگل کلندر را با موضوع ایمیل به‌عنوان نام رویداد و گیرندگان ایمیل به‌عنوان شرکت‌کنندگان در رویداد ایجاد کند. این گزینه همچنین یک خلاصه جلسه در متن ایمیل ایجاد خواهد کرد تا امکان اشتراک‌گذاری سریع جلسه وجود داشته باشد. این قابلیت قبلا در جیمیل وجود داشت اما در منوی سه نقطه نبود.

جیمیل  "جیمیل قابلیت جدید اشتراک گذاری زمان‌ در دسترس بودن را ارائه کرد"

از طرفی، قابلیت «اشتراک‌گذاری زمان‌های در دسترس بودن»، یک تقویم در نوار کناری جیمیل باز خواهد کرد که به شما اجازه خواهد داد تا اسلات‌ها را در روزهای مختلف بکشید و زمان‌های آزاد خود را با گیرندگان ایمیل به اشتراک بگذارید. هرچند شما می‌توانید زمان‌های در دسترس بودن خود را با چندین نفر در یک ایمیل به اشتراک بگذارید، اما فقط اولین نفری که یک اسلات را بپذیرد به طور خودکار به دعوت اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است که گوگل کلندر قابلیت های جدیدی مانند امکان پشتیبانی از جلسات پولی و اشتراک‌گذاری بهتر اطلاعات محل کار ارائه کرده است. قابلیت اول به فریلنسرها کمک خواهد کرد تا تا با یکپارچه سازی حساب Stripe خود در جلسات پولی شرکت کنند. قابلیت دوم نیز به افراد اجازه خواهد داد تا مکان کار خود را در ساعات روز به اشتراک بگذارند تا مشخص کنند در منزل، اداره یا محل دیگری کار می‌کنند.

منبع: Techcrunch

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 13 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.