پی سی توییتر از روش جدیدی برای تائید هویت کاربران تیک آبی استفاده خواهد کرد - پی سی

توییتر چند ماه پیش قابلیت وریفای کردن اکانت‌ها برای تخصیص تیک آبی به کاربران را ارائه کرد، اما بعد از سرکار آمدن ایلان ماسک این روش متوقف شد و حالا قرار است از تاریخ ۲ دسامبر روش جدیدی برای وریفای کردن کاربران استفاده شود.

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر گفت که در این روش جدید، هویت کاربران به طور دستی بررسی و تایید خواهد شد و سپس تیک آبی به آنها تعلق خواهد گرفت. به نظر می‌رسد این روش از نظر امنیتی قابل اعتمادتر خواهد بود چرا که اکانت‌هایی که قرار است برای اولین بار تیک آبی دریافت کنند باید مجدداً بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود هویت آنها واقعی است.

ماسک همچنین گفته است که توییتر علاوه‌ بر تیک آبی، دو تیک جدید خاکستری و طلایی نیز خواهند داشت که تیک طلایی برای شرکت‌ها و کمپانی‌ها خواهد بود و تیک خاکستری برای سازمانها و ارگان‌های دولتی. تیک آبی نیز فقط در اختیار کاربران مورد تایید واقع‌شده قرار خواهد گرفت. بنابراین کاربران ممکن است علاوه بر تیک آبی یک تیک خاکستری یا طلایی سازمانی نیز داشته باشند که در کنار هم قرار خواهند گرفت.

تا قبل از روی کار آمدن ماسک،  بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها موفق به دریافت تسک آبی نشده بودند حالا ممکن است در روش جدید ماسک این سازمان‌‌ها بتوانند برای حساب کاربری خود در توییتر تیک خاکستری یا طلایی بگیرند.

 در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم ماسک چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Gsmarena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 63 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 27 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها