پی سی توضیحات بنیان گذار Substack در خصوص مقابله با رفتارهای تعصبی در پلتفرم Notes - پی سی

کریس بست (Chris Best)، مدیر عامل شرکت سابستک (Substack)، چند روز پیش در پادکست Decoder توضیحات واضحی در خصوص برنامه‌ی این شرکت برای مقابله با نژادپرستی در پلتفرم نوتس (Notes) ارائه نکرد اما حالا هیمیش مکنزی (Hamish Mackenzie)، هم‌بنیان‌گذار این شرکت، به‌طور جدی‌تری در این خصوص صحبت کرده است.

مکنزی با اذعان به ناپخته بودن صحبت‌های هفته‌ی قبل کریس بست اعلام کرد که شرکت سابستک با تمامی رفتارهای تعصبی مخالف بوده و آن‌ها را تایید نمی‌کند. هم‌بنیان‌گذار سابستک همچنین ادعا کرد که پلتفرم‌های مشابه بزرگ‌تری مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام نتوانسته‌اند در کاهش رفتارهای تعصبی و پخش اطلاعات دروغین اقدام مناسبی انجام دهند اما برنامه‌ی متفاوت این شرکت احتمالاً این مشکلات را رفع خواهد کرد.

سابستک ادعا می‌کند که می‌تواند با رویکردی متفاوت، که شامل پرداخت پول به نویسنده‌ها به جای توجه به تبلیغات می‌شود، مشکلات یادشده را حل کند. این رویکرد به انجمن‌‌ها ابزار لازم برای وضع قوانین مخصوص خود را نیز خواهد داد. در واقع پلتفرم نوتس شباهت زیادی به ردیت خواهد داشت اما تمرکز اصلی آن بر تبلیغات نخواهد بود. در حال حاضر این ابزار بسیار ابتدایی بوده و کاربران نوتس تنها امکان بلاک و مخفی کردن کاربران و همچنین حذف پاسخ‌‌های آن‌ها را دارند اما قرار است تا به تدریج ابزار پیشرفته‌تری در دسترس آن‌ها قرار بگیرد.

منبع: The Verge

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 26 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.