پی سی تعداد کاربران بلواسکای رکورد جدیدی ثبت کرد - پی سی

از زمانیکه ایلان ماسک توییتر را خریده است، همه چیز در این شبکه اجتماعی بدتر شده است. بسیاری از کاربران در حال ترک این پلتفرم هستند و امیدوارند که جایگزین مناسبی برای آن پیدا کنند. متا به‌تازگی تردز را به عنوان رقیب توییتر معرفی کرد و بلواسکای هم یکی دیگر از جایگزین‌های توییتر است.

بلواسکای توسط جک دورسی، مدیرعامل سابق توییترتوسعه یافته است. دورسی بلواسکای را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک پروژه جانبی توییتر راه‌اندازی کرد، سپس آن را تحت عنوان یک شرکت سهامی عام در سال ۲۰۲۱ ارائه کرد. بلواسکای یک پلتفرم منبع باز و غیرمتمرکز است. این شرکت در چند سال گذشته افراد زیادی را استخدام کرده و بی سروصدا خود را توسعه داده است. این هفته، نقطه عطفی برای بلواسکای بود و تعداد کاربران آن به یک میلیون نفر رسید. این تعداد کاربر هرچند در مقایسه با رشد سریع تردز قابل توجه نیست، اما بیشتر از آن چیزی است که انتظار می رفت.

البته این تعداد ثبت نام فقط از طریق کد دعوت به دست آمده است، در حالیکه الان هر کسی می‌تواند به تردز بپیوندد. بنابراین بلواسکای هنوز جای رشد زیادی دارد و اگر به‌طور عمومی در اختیار همه قرار بگیرد مسلما افراد زیادی به آن ملحق خواهند شد. در حال حاضر تردز توانسته در عرض یک روز ۳۰ میلیون کاربر جذب خود کند.

بلواسکای اوایل این هفته اولین قابلیت پولی خود را معرفی کرد که در نوع خود بی نظیر است. قابلیت جدید این سرویس به شما امکان می‌دهد تا دامنه‌های وب را مستقیما از طریق پلتفرم خود خریداری و مدیریت کنید و حتی می‌توانید از این دامنه ها به عنوان نام کاربری رسمی خود استفاده کنید.

بلواسکای یک تجربه بدون تبلیغات را وعده داده است و به همین‌خاطر مجبور است که از جای دیگری درآمدزایی کند. این پلتفرم به دنبال راه‌های جایگزین برای کسب درآمد است. ظاهرا فروش نام کاربری اولین راه‌حلی است که ارائه شده است. در هر حال باید ببینیم این پلتفرم در ادامه چقدر موفق خواهد بود.

منبع: Gizmodo

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 8 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.