پی سی تصاویر زنده پوکو X5 پرو فاش شد - پی سی

در حالیکه چند روز بیشتر به معرفی گوشی‌های پوکو X5 و X5 پرو باقی نمانده است تصاویر زنده‌ای این گوشی‌ها و جعبه خرده‌فروشی‌ها فاش شده است که تقریبا طراحی کلی آن‌ها را به ما نشان می‌دهند. 

شیائومی تاریخ ۶ فوریه را برای معرفی سری پوکو X5 تعیین کرده است و به نظر می‌رسد که دو مدل استاندارد و پرو این سری به ترتیب نسخه‌های تغییر نام یافته ردمی نوت ۱۲ ۵G و ردمی نوت ۱۲  پرو اسپید ادیشن خواهند بود. 

همانطور که در تصاویر جعبه و نمایشگر پوکو X5 پرو می‌بینید این مدل مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر AMOLED با وضوح FHD+ و‌ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

اخیرا نیز نتایج بنچمارک این گوشی در تست‌های انتوتو فاش شد بود که امتیاز کلی ۵۴۵,۰۹۳ را برای آن نشان می‌داد. این تراشه از نظر عملکرد قابل مقایسه با تراشه‌ دایمنسیتی ۱۰۸۰ در گوشی‌های ریلمی ۱۰ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو است.

طبق شایعات، پوکو X5 پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این خبر درست باشد X5 پرو یک گوشی بسیار عالی نسبت به قیمت‌اش خواهد بود و  ارزش خرید بسیار بالایی خو‌اهد داشت. بنابراین انتظار می‌رود که این با اقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شود. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی، و زرد عرضه خواهد شد. 

گوشی پوکو ‌X5 هم از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد و نمایشگر آن یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزونوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی در دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی و در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز قابل دسترس خواهد بود. 

گفته می‌شود پوکو X5 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن و پوکو X5 نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۲ خواهد بود. در هر حال باید ببینیم این گوشی‌ها در نهایت با چه مشخصاتی معرفی خواهند شد.

منبع: NT

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 2 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها