پی سی برنامه اشتراک درآمد توییتر از هفته آینده آغاز می شود - پی سی

ایلان ماسک چند ماه پیش اعلام کرد که کاربران توییتر می‌توانند از طریق تبلیغات در این پلتفرم به درآمدزایی برسند و حالا قرار است این وعده در طی ۷۲ ساعت آینده عملی شود.

مطالب مرتبط:

برنامه‌ی اشتراک درآمد توییتر تنها شامل حال مشترکین توییتر بلو خواهد شد و قرار است در آن مبلغی بین چند هزار دلار تا حدود ۴۰ هزار دلار به خالقان محتوای پرطرفدار پرداخت شود. توییتر اعلام کرده که این برنامه تا اواخر ماه در دسترس سایر تولیدکنندگان محتوا نیز قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که توییتر درآمد حاصل از بخش تبلیغات را چگونه با کاربران به اشتراک خواهد گذاشت و یا چند درصد از این درآمد را به خود اختصاص خواهد داد اما خالقان محتوا برای قرارگرفتن در لیست افراد واجد شرایط باید در طی سه ماه گذشته دست کم توییتی با ۵ میلیون بازدید را داشته باشند. به‌گفته‌ی ماسک، مبلغ پرداختی به این افراد از ماه فوریه به بعد محاسبه خواهد شد.

برنامه‌ی اشتراک درآمد توییتر در حالی وارد مرحله‌ی اجرایی می‌شود که در حال حاضر اپلیکیشن نوپای تردز (Threads) زنگ خطر را برای این پلتفرم به صدا درآورده است. پلتفرم جدید شرکت متا هفته‌ی گذشته آغاز به کار کرد و تنها در طی چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر به عضویت آن در آمدند. ماسک چند روز پیش از عرضه‌ی تردز اعلام کرد که قصد دارد تا تعداد توییت‌های قابل مشاهده‌ی کاربران را محدود کند. همچنین آمار سرویس Cloudflare نشان می‌دهد که ترافیک توییتر از ماه ژانویه با افت چشمگیری روبه‌رو بوده است.

منبع: The Verge

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 14 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.