پی سی با چت بات هوش مصنوعی سه بعدی Uncle Rabbit آشنا شوید - پی سی

شرکت Looking Glass به عنوان یک شرکت فعال در زمینه فناوری هولوگرافیک که اولین کیت توسعه هولگرافیک دسکتاپی خود را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد، از یک چت بات هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT به نام Uncle Rabbit رونمایی کرد. شخصیت این چت بات یک خرگوش است.

طبق ویدیویی که از اکانت توییتری Looking Glass منتشر کرده است، توسعه‌دهندگان این چت بات در حال گفتگوشی مستقیم با تصویر سه بعدی هولوگرافیک یک خرگوش به نام Uncle Rabbit هستند و نمونه اولیه آن برای اجرا روی محصولات هولوگرافیک سه بعدی این شرکت طراحی شده است.

این چت بات قابلیت‌هایی شبیه به ChatGPT دارد و به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا از یک کاراکتر خاص یا صدای او برای پاسخ دادن به سوالات استفاده کند. این ویژگی باعث خواهد شد تا کاربران احساس بسیار خوبی داشته باشند و فکر نکنند که پاسخ سوالات آن‌ها را یک ربات می‌دهد. Uncle Rabbit هم مثل ChatGPT قادر به گفتگو با شما خواهد بود و حتی در برخی پاسخ‌‌ها شوخ طبعی به خرج خواهد داد.

شرکت Looking Glass در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و سابقه خوبی در زمینه فناوری هولوگرافیک سه بعدی دارد. این شرکت تاکنون ابزارها و سخت‌افزارهای مختلفی در این زمینه ارائه کرده است. متاسفانه Uncle Rabbit فعلا برای استفاده عموم در دسترس نیست و برای استفاده از آن نیاز به خرید یکی از نمایشگرهای Looking Glass به قیمت حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: Techspot

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها