پی سی با شمشیر نوری Raspberry Pi قدرت را در دستان خود احساس کنید - پی سی

شرکت Adafruit به خاطر پروژه‌های مختلف میکروالکترونیک شناخته می‌شود و حالا این شرکت یک پروژه فوق‌العاده به اشتراک گذاشته است که در نوع خود بسیار جالب است. این شرکت با بهره‌گیری از پردازنده Raspberry Pi RP2040 یک شمشیر نوری جدید معرفی کرده است.

این شمشیر برای مبارزه واقعی نیست و تا زمانی که شما کسی را با آن کتک نزنید کاملا ایمن است. Raspberry Pi مجهز به LEDهایی برای ارائه افکت‌های نوری جالب و یک اسپیکر داخلی برای پخش صداهایی با تم جنگ ستارگان است.

دو دکمه روی این شمشیر وجود دارد که شامل یک دکمه اسلایدی و یک دکمه فشاری می‌شود. با استفاده از دکمه اسلایدی می‌توانید شمشیر را روشن و خاموش کنید، اما دکمه فشاری حالت‌های مختلف را فعال می‌کند. شما می‌توانید هر رنگی را برای نوار نورانی این شمشیر انتخاب کنید. همچنین یک‌سری نشانگرهای مبتنی بر صدا روی آن وجود دارند.

شمشیر نوری

شما می‌توانید این پروژه را برای پرینت سه بعدی در خانه از طریق وب سایت Adafruit دانلود کنید. البته شما به یک Adafruit RP2040 Prop-Maker Feather همراه با یک امپلی‌فایر صوتی I2S، یک دکمه فشاری، یک نوار LED، یک کلید اسلایدی، یک ماژول اسپیکر و یک باتری یون لیتیوم یون ۳.۷ ولتی نیز نیاز خواهید داشت.

همه نرم‌افزارهای این شمشیر نوری منبع باز هستند. Adafruit چیزهایی که برای کدنویسی این شمشیر لازم هستند را در قالب یک بسته ارائه کرده است. برای دانلود کدهای آن به صفحه پروژه رفته و بسته را دانلود کنید.

منبع: Tomshardware

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 6 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.