پی سی اپل نمایش تبلیغات در گوشی های آیفون را افزایش داد - پی سی

اپل به تازگی شروع به نمایش تبلیغات بیشتری در گوشی‌های آیفون کرده است تا درآمدهای خود را افزایش دهد. با این حال، بسیاری از کارمندان این شرکت از این موضوع راضی نیستند و معتقدند که این کار باعث از بین بردن وجهه گوشی‌های آیفون خواهد شد.

کارمندان اپل فکر می‌کنند که نمایش تبلیغات در گوشی‌های باعث از بین رفتن معروفیت این شرکت خواهد شد و این شرکت را در ردیف سایر شرکت‌ها قرار خواهد داد و این موضوع در بلندمدت اصلا به نفع اپل نیست.

اپل این روزها با شرایط سختی روبرو است و به همین خاطر قصد دارد کسب و کار تبلیغات خود را گسترش دهد. بنابراین ما احتمالا در ماه‌های آینده شاهد نمایش تبلیغات بیشتری در سایر دستگاه ‌های اپل خواهیم بود. اپل همیشه خود را متفاوت از سایر شرکت‌ها نشان داده است، اما و حالا به نظر می رسد که این شرکت برای دوام آوردن در بازار مجبور است که بخشی از اصول خود را زیر پا بگذارد.

اپل همچنین در هفته‌های گذشته نمایش تبلیغات در اپ استور و برخی سرویس‌های خود مثل اپل مپس و اپل تی وی پلاس را افزایش داده است. این موضوع نشان می‌دهد که کسب درآمد از طریق تبلیغات برای اپل بسیار ضروری و حیاتی است. اپل همچنین برای کاهش هزینه های خود مجبور شده است تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کند.

 در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط این شرکت در ماه‌های آینده چگونه خواهد بود.

منبع: Gizchina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 16 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها