پی سی اپل تا اواسط سال ۲۰۲۳ هیچ نیرویی استخدام نمی کند - پی سی

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل به‌دنبال کاهش هزینه‌های خود است و به همین‌خاطر قصد دارد تعدادی از نیروهای خود را تعدیل کند. 

تیم کوک اخیرا این شایعات را رد کرده بود و گفته بود که اپل برنامه‌ای برای کاهش نیروهای خود ندارد. او همچنین گفته بود که این شرکت میزان استخدام‌های خود را کاهش نخواهد داد. 

اما حالا بیزنس اینسایدر گزارش داده است که به اطلاعاتی از داخل شرکت اپل دست یافته است که نشان می‌دهد این شرکت به‌طور جدی پیگیر کاهش استخدام‌های خود است و حداقل به مدت چند ماه که احتمالا تا سپتامبر ۲۰۲۳ طول خواهد کشید هیچ استخدامی نخواهد داشت. 

این در حالیست که هم‌اکنون چندین موقعیت شغلی در صفحه مشاغل اپل وجود دارد که احتمالا مربوط به ماه‌های قبل هستند. امروز نیز سخنگوی این شرکت با انتشار بیانیه‌ای صحبت‌های قبلی کوک را به‌طور تلویحی تائید کرده است.

در این بیانیه آمده است: «ما همچنان به استخدام‌های خود ادامه خواهیم داد اما به خاطر بحران اقتصاد جهانی قصد داریم با دقت بیشتری این کار را انجام دهیم. ما به آینده اپل بسیار اعتماد داریم و سرمایه‌گذاری بلندمدتی برای آن کرده‌ایم. بنابراین تصمیم‌های ما حساب‌شده و دقیق خواهد بود.»

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که معنای دقیق این اظهارات سخنگوی اپل چه خواهد بود و آیا گزارش بیزنس اینسایدر واقعیت خواهد داشت یا نه.

منبع: Appleinsider

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.