پی سی استعفای گسترده کارکنان توییتر پس از اولتیماتوم ایلان ماسک - پی سی

ایلان ماسک چند روز پیش در اولتیماتومی به کارکنان توییتر اعلام کرد که یا برای شرایط کاری دشوار این شرکت آماده شوند و یا از سمت خود استعفا دهند. حالا به‌نظر می‌رسد که کارکنان توییتر با برنامه‌ی ماسک برای آینده‌ی این شرکت موافق نیستند چرا که بخش بزرگی از آن‌ها استعفای خود را اعلام کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چه تعداد از نیروهای توییتر از سمت خود استعفا داده‌اند. خبرگزاری نیویورک تایمز تعداد این افراد را صدها نفر دانسته اما منابع دیگر اعلام کرده‌اند که تعداد این افراد بسیار بیشتر است. این در حالی است که توییتر چند روز پیش نیز نیمی از کارکنان خود را از کار برکنار کرده بود.

توییتر

بسیاری از کارکنان توییتر در شبکه‌های اجتماعی از پایان کار خود در این شرکت خبر دادند و برخی دیگر نیز استراتژی جدید ماسک را به سخره گرفتند. زوئی شیفر (Zoe Schiffer) از خبرگزاری Platformer روز گذشته اعلام کرد که مدیر عامل توییتر و مدیران این شرکت هنوز نسبت به تعداد دقیق کارکنانی که از سمت خود استعفا داده‌اند، آگاهی ندارند.

خروج کارکنان توییتر این سوال را ایجاد می‌کند که آیا تیم مهندسین باقی‌مانده‌ی این شرکت توانایی حفظ و پشتیبانی از سرویس‌های آن را خواهند داشت. گفته می‌شود که کاهش تعداد کارکنان توییتر مشکلات متعددی را، به‌ ویژه در دوران بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای این شرکت ایجاد خواهد کرد.

منبع: Engadget

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.