پی سی آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون X آپدیت iOS 17 را دریافت نخواهند کرد - پی سی

اپل در رویداد WWDC 2023 خود سیستم عامل iOS 17 را معرفی کرد و اعلام کرد که این نرم‌افزار برای آیفون X ارائه نخواهد شد.

آیفون X در سال ۲۰۱۸ به همراه آیفون ۸ و ۸ پلاس معرفی شد و حالا به گفته اپل هر سه‌ی این گوشی‌ها آپدیت iOS 17 را دریافت نخواهند کرد. بنابراین گوشی‌های آیفون XS, XS Max و XR قدیمی‌ترین مدل‌هایی خواهند بود که iOS 17 را دریافت می‌کنند. البته این به معنای آن نیست که این سه گوشی همه قابلیت‌های iOS 17 را دریافت خواهند کردند.

iOS 17 "آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون X آپدیت iOS 17 را دریافت نخواهند کرد"

گوشی‌هایی که واجد شرایط دریافت iOS 17 هستند به قابلیت‌هایی مثل کارت‌های تماس با طراحی جدید، حالت استندبای در زمان شارژ و قابلیت Check In برای مطلع کردن دیگران هنگام رسیدن شما به خانه دسترسی خواهند داشت. با این حال، برخی قابلیت‌های iOS 17، مخصوص آیفون‌های جدیدتر خواهند بود که شامل ری‌اکشن‌های ژستی و افکت‌های واقعیت افزوده در فیس تایم می‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها نیاز به آیفون ۱۲ یا مدل‌های بالاتر خواهد بود.

شما همچنین برای دسترسی به برخی بهبودهای Autocorrect در کیبورد و پیشنهادهای Autocomplete نیاز به آیفون ۱۲ یا مدل‌های بالاتر خواهید داشت. یک قابلیت جدید دسترسی‌پذیری به نام Point and Speak نیز وجود دارد که به افراد با مشکل کم‌بینایی کمک می‌کند تا با متن‌ها در محیط اطراف خود تعامل کنند. این قابلیت نیز محدود به مدل‌های پرو آیفون ۱۲، ۱۳ و ۱۴ خواهد بود.

در هر حال اگر شما هم مدل‌های جدیدتر آیفون را دارید می‌توانید به‌زودی از این قابلیت‌ها بهره ببرید.

منبع: Verge

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 6 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.