پی سی اولین رندر رسمی گلکسی A13 منتشر شد - پی سی

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی A13 سامسونگ وجود داشته است. حالا وب‌سایت GizNext رندر رسمی گلکسی A13 را فاش کرده است که دید بسیار خوبی درباره طراحی این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

ما سال گذشته شاهد بودیم که گلکسی A12 با یک ناچ قطره‌ای، یک سنسور اثرانگشت کناری و سیستم دوربین مربعی‌شکل معرفی شد، حالا به نظر می‌رسد که طراحی جلوی گلکسی A13 مشابه A12 خواهد بود اما از یک سیستم دوربین سه‌گانه مستطیلی‌شکل بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط:

براساس رندری که امروز منتشر شده است، در سمت چپ گلکسی A13 یک شیار سیم‌کارت و در سمت راست آن دکمه‌های پاور و ولوم وجود خواهند شد. سنسور اثرانگشت این گوشی نیز ظاهرا به‌صورت یکپارچه با دکمه پاور عمل خواهد کرد. گلکسی A13 همچنین به احتمال زیاد در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی معرفی خواهد شد.

مشخصات احتمالی گلکسی A13

براساس شایعات، گلکسی A13 5G مجهز به یک نمایشکر ۶.۴۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود، اما پشتیبانی آن از نرخ نوسازی بالاتر هنوز مشخص نیست.

دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین عمقی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.

کار پردازش گلکسی A13 را احتمالا تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ خواهد داشت و سامسونگ ممکن است نسخه ۴G این گوشی را هم معرفی بکند. این گوشی احتمالا با ترکیب حافظه‌های  ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد و در بخش نرم‌افزار نیز به احتمال زیاد اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری One UI 3.1 اجرا خواهد کرد. انرژی این گوشی را هم ممکن است یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ وات برعهده داشته باشد.

نظر شما درباره مشخصات و ظاهر گلکسی A13 5G چیست؟

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.