پی سی سی‌دی پراجکت رد با انتشار ویدئویی از تکنولوژی هوش مصنوعی حرکت دهان Cyberpunk 2077 رونمایی کرد | زیرنویس فارسی اختصاصی اضافه شد - پی سی

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به تازگی از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ی خود تحت عنوان JALI رونمایی کرده است که تا حد بسیار زیادی فرآیند ساخت بازی‌ها را در قسمت‌هایی از مراحل آن، برای توسعه‌دهندگان راحت می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به ویدئوی معرفی این تکنولوژی داشته باشیم.

شب گذشته بود که پنجمین و آخرین قسمت از برنامه‌ی Night City Wire برگزار شد که در آن علاوه بر نمایش‌ جدید از گیم‌پلی عنوان Cyberpunk 2077، شاهد معرفی موارد دیگری همچون معرفی حالت Streamer Mode بودیم که به استریمرها اجازه می‌دهد تا با خیال راحت و به دور از نگرانی نقض قوانین کپی رایت (Digital Millennium Copyright Act) به انجام بازی بپردازند، بودیم.

همچنین یکی دیگر از مواردی که در برنامه‌ی Night City Wire شب گذشته معرفی و به آن پرداخته شد، تکنولوژی تحت عنوان JALI بود. این تکنولوژی بسیار پیشرفته (که البته پیش‌تر نیز در حالت مبتدی‌تر شاهد استفاده از آن در آثار دیگر بودیم) به توسعه‌دهندگان این امکان را خواهد داد تا بدون زحمت و کار اضافه که پیش‌تر به صورت دستی مجبور به انجام آن بودند، حرکات لب و دهن شخصیت‌ها را به طبیعی‌ترین حالت ممکن با دیالوگ‌های آن‌ها مطابقت دهند. شما در ادامه می‌توانید ویدئویی را که شرکت سی‌دی پراجکت رد در رابطه با تکنولوژی JALI به اشتراک گذاشته است را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود زیرنویس فارسی اختصاصی

همان‌طور که مشاهده کردید، تکنولوژی JALI به سازندگان این امکان را خواهد داد تا به‌جای آنکه بیشتر وقت خود را به موضوع مطابقت دادن حرکات دهان با اصوات خروجی از آن اختصاص دهند، به تعداد زبان‌های حاضر در بازی خود بیش از پیش بیفزایند؛ همانند بازی Cyberpunk 2077 که ما در آن شاهد حضور ۱۵ زبان گوناگون (که شامل ۳ زبان با گویش‌های متفاوت می‌شوند و درواقع تعداد زبان‌های حاضر در بازی را به ۱۸ عدد می‌رسانند) به واسطه‌ی این تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفته هستیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. همچنین این اثر از ابتدا برروی هر دو کنسول نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ به خوبی اجرا خواهد شد اما به‌روزرسانی مخصوص این دو کنسول و همین‌طور کنسول اکس‌باکس سری اس در سال ۲۰۲۱ به بازی اضافه خواهد شد که موارد بسیاری از جمله ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing)، بافت‌های بهبود یافته و موارد دیگر را به این عنوان اضافه خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.