پی سی سری شیائومی 12 از تراشه مدیریت انرژی Surge P1 بهره می برند - پی سی

با نزدیک شدن به رویداد رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲، این شرکت چینی اطلاعات مختلفی را در خصوص پرچمداران جدید خود ارائه داده است. امروز نیز تیزر جدیدی از این گوشی‌ها منتشر شد که استفاده‌ی آن‌ها از تراشه‌ی اختصاصی Surge P1 برای مدیریت انرژی را تایید می‌کند.

شیائومی همچنین امروز برخی از مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ پرو را اعلام کرد. به‌گفته‌ی شیائومی، این گوشی از باتری ۴٫۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ تک سلولی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. طراحی دو سلولی باتری موجب کاهش ظرفیت و در نهایت کاهش عمر آن می‌شود و شیائومی با ایجاد تغییراتی در معماری شارژ گوشی‌های جدید خود موفق شده تا گرمای تولیدشده هنگام شارژ باتری را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

شیائومی 12

گزارش‌های قبلی به استفاده‌ی شیائومی ۱۲ پرو از صفحه نمایش امولد ۶٫۷۳ اینچی با رزولوشن ۲کی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، ترکیب سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و رابط کاربری MIUI 13 اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما آیا این سری از پرچمداران شیائومی در رقابت با پرچمداران شرکت‌های رقیب عملکرد موفقی خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها