پی سی آیفون 14 پرو از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد - پی سی

در حالی که تا عرضه‌ی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ زمان زیادی باقی مانده است اما تا به حال گزارش‌های متعددی در مورد مشخصات این سری منتشر شده است. گزارش منتشرشده‌ی جدید نیز به پیشرفت گوشی آیفون ۱۴ پرو در بخش‌های مختلف اشاره داشته‌ است.

جف پو، تحلیل‌گر مشهور، در گزارش قبلی خود اعلام کرده بود که سری آیفون ۱۴ شامل چهار نسخه‌ی پایه، پرو، مکس و پرو مکس عرضه خواهد شد. بر اساس این گزارش، نسخه‌های پایه و پروی این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی بهره خواهند برد و نسخه‌های مکس و پرو مکس نیز از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی استفاده خواهند کرد.

آیفون 14

گزارش جدید جف پو نیز به استفاده‌ی گوشی آیفون ۱۴ پرو از ترکیب دوربین‌‌ اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو اشاره داشته است. این گزارش با اطلاعات منتشرشده توسط مینگ چی کو نیز همخوانی داشته است. جف پو همچنین اعلام کرده است که آیفون ۱۴ پرو از ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد که نسبت به میزان رم آیفون ۱۳ پرو ۲ گیگابایت بیشتر است. در حال حاضر هیچ‌یک از این اطلاعات توسط اپل تایید نشده است اما انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده گزارش‌های بیشتری در مورد سری آیفون ۱۴ منتشر شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به سری آیفون ۱۴ اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها