پی سی ۲ نفر از صداپیشگان مهم Detroit: Become Human در بازی Cyberpunk 2077 حضور دارند - پی سی

به تازگی با خبر شدیم که در بازی Cyberpunk 2077، صدای آشنایی حضور دارند. این ۲ نفر بخشی از مراحل فرعی بازی خواهند بود و نقش افرادی غیرعادی را ایفا می‌کنند.

اگر Detroit: Become Human را بازی کرده باشید، احتمالا این خبر شما را خوشحال خواهد کرد. برایان دکهارت (Bryan Dechart)، صداپیشه‌ی کانر (Connor) و آملیا روز بلیر (Amelia Rose Blaire)، صداپیشه‌ی تریسی (Traci)، به تازگی اعلام کرده‌اند که به Cyberpunk 2077 ملحق شده‌اند.

شباهت‌‌هایی بین دو بازی و حال و هوای آن‌ها وجود دارد. هردوی این بازی‌ها علمی تخیلی هستند و در آن‌ها مبارزه بین نظم و قانون و آزادی جریان دارد. در هردوی بازی‌ها، ابزارهای پیشرفته‌ای به‌کتر گرفته می‌شوند و بازی‌بازان را در آینده‌ غرق می‌کنند. البته تفاوت‌هایی هم بین آن‌ها دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین موارد، شخصیت‌های قابل بازی هستند. در سایبرپانک ۲۰۷۷ باید کنترل شخصیتی به نام V را برعهده بگیرید، درحالی که در Detroit: Become Human، سه شخصیت پیش‌رویتان قرار دارند. در ضمن، DBH بیش از هرچیزی یک بازی داستان محور محسوب می‌شود.

تا همین‌جا هم سایبرپانک از افراد معروف زیادی در بازی خود استفاده کرده است و اضافه شدن دو شخصیت جدید، بازی را غنی‌تر از قبل خواهند کرد. این خبر را، برایان دکهارت در صفحه‌ی شخصی توییتر خود منتشر کرد و تصویری هم از شخصیت‌هایشان در بازی به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده می‌کنید:

نکته‌ی جالب این تصویر، وجود ماشین فروش خودکار به عنوان یک شخصیت است. در واقع، دکهارت صداپیشه‌ی این ماشین خواهد بود. با تایید سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، این دو بخشی از یک مرحله‌ی فرعی در جهان بزرگ و پرجزئیات بازی خواهند بود.

نکته‌ی جالب دیگر این است که دکهارت و بلیر، در E3 سال ۲۰۱۹، سری به غرفه‌‌ی سایبرپانک زدند و حالا بخشی از بازی هستند. در ادامه می‌توانید دکهارت را لباسی که برایتان آشناست مشاهده کنید. این عکس در طی همان بازدید گرفته شده است.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و استیدیا منتشر خواهد شد. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ و نسل بعدی بازی هم در سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.