پی سی یک به‌روزرسان معمولی | نقدها و نمرات eFootball PES 2021 منتشر شد - پی سی

کونامی (Konami) امسال تصمیم گرفته است تا به جای عرضه‌ی معمولی بازی ورزشی محبوب خود یعنی Pro Evolution Soccer، به یک به‌رزورسان فصلی بسنده کند و در عوض تمرکز خود را برروی توسعه‌ی یک نسخه‌ی نسل بعدی شایسته بگذارد.

یکی از انتقادات اصلی که به بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی وارد می‌شود، این است که این بازی‌ها هر ساله تنها با یک پوسته‌ی جدید عرضه می‌شوند و در واقع هسته‌ی گیم‌پلی دچار تغییر خاصی نمی‌شود. در حالی که وارد نسل نهم کنسول‌ها می‌شویم، انتظار می‌رود تا بالاخره این بازی‌ها دست به تغییر بزنند و قدم بزرگی در راستای ارائه‌ی گیم‍‌پلی واقع‌گرایانه‌تر بردارند. با این اوصاف کونامی، ناشر سری محبوب Pro Evolution Soccer، تصمیم گرفته است که امسال به جای یک نسخه‌ی کاملا جدید، یک به‌رزورسان فصلی را برای eFootball PES 2020 عرضه کند که ۳۰ دلار قیمت دارد و می‌توانید آن را به صورت جداگانه هم خریداری کنید. این تصمیم فرصت کافی را به کونامی می‌دهد تا در سال آینده، یک نسخه‌ی نسل بعدی واقعی را تحویل هواداران دهد. eFootball PES 2021 Season Update علاوه بر به‌روزرسانی ترکیب‌ و لباس‌ تیم‌ها، بهبودهایی کوچکی را هم در گیم‌پلی اعمال می‌کند. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات این بازی می‌اندازیم.

Gameblog.fr 8/10

به‌روزرسان فصلی eFootball PES 2021 دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که وعده‌ی آن را داده است. البته تغییرات کوچکی هم در گیم‌پلی بازی ایفا شده است تا باعث بهبود تجربه‌ی کلی شود. همچنین سرورها و بخش آنلاین هم پیشرفت‌های داشته‌اند.

Everyeye.it 7.8/10

اگر eFootball PES 2020 را تجربه نکرده‌اید، این به‌روزرسان فرصت مناسبی است تا یک شبیه‌ساز فوتبالی با کیفیت را با نصف قیمت تجربه کنید و از آن لذت ببرید. اما اگر همین حالا صدها ساعت را مشغول تجربه‌ی یکی از بهترین عناوین ورزشی بوده‌اید، پس شاید خرید این به‌روزرسان در روز اول منطقی نباشد.

Jeuxvideo 7.5/10

eFootball PES 2021 در حالی منتظر نسل جدید است که همان نقاط قوت و ضعف نسخه‌ی قبلی خود را حفظ کرده است.

Hobby Consolas 7.5/10

کونامی تصمیم گرفته است که یک به‌روزرسانی را برای بازی فوق‌العاده‌ی سال گذشته عرضه کند. پس در واقع شاهد همان گیم‌پلی و حالت‌های عالی (در کنار اضافه شدن تورنمنت یورو ۲۰۲۰) و همان مشکلات لایسنس تیم‌ها و لیگ‌ها هستیم.

Push Square 6/10

کونامی در واقع بی‌خیال امسال شده است، چرا که می‌داند فرصتی برای انجام یک کار استثنایی دارد و می‌خواهد که انتقال این مجموعه به دوران پلی‌استیشن ۵، تا حد امکان عالی باشد. ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم. اما با توجه به تغییرات جزئی و مشکلات یکسان در لایسنس تیم‌ها، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا همان بازی سال گذشته را تجربه کنید.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

eFootball PES 2021 در حال حاضر برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.