پی سی یک بازسازی عالی | نقدها و نمرات بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+ 2 - پی سی

همزمان با انتشار بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+ 2 نقدها و نمرات این عنوان نیز منتشر شده است که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+ 2 بازسازی نسخه‌های اول و دوم این مجموعه محسوب می‌شود. وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را استودیوی ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) برعهده دارد و شرکت اکتیویژن (Activision) نیز ناشر آن است. تیم توسعه‌دهنده سعی کرده است که تا همه‌ی المان‌ها و ویژگی‌های نسخه‌های اصلی را در این نسخه به خوبی طراحی و بازسازی نماید. همچنین تمام موسیقی‌های نسخه‌ی اصلی نیز در این بازی وجود دارند. بازی‌بازان در این بازی می‌توانند شخصیت اسکیت باز خود و پارک اسکیت را با حالت‌های ویژه‌ی Create-A-Skater و Create-A-Park بسازند. همچنین این بازی شامل بخش چندنفره‌ی آنلاین و اسپلیت اسکرین محلی است.

حال به بررسی نقدها و نمرات بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+ 2 می‌پردازیم.

TheSixthAxis: 10/10

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+ 2 یک عنوانی عالی و بازگشتی به روزهای خوب این فرنچایز است. همه‌ی بخش‌های بازی برای کنسول‌های مدرن به نحو احسن بازسازی و به‌روز شده‌اند و تجربه‌ی آن کاملاً لذت‌بخش خواهد بود. خرید و تجربه‌ی این بازی برای عاشقان سبک اسکیت‌سواری و دیگر بازی‌بازان ضروری است.

GamingTrend: 9/10

Tony Hawk’s Pro Skater 1+ 2 نه تنها نسخه‌های اصلی را به صورت عالی بازسازی کرده، بلکه باعث بهبود چشمگیر آن‌ها نیز شده است. در کنار جلوه‌های بصری، کنترل‌ها نیز به خوبی طراحی و بازسازی شده‌اند. اگر شما در گذشته از تجربه‌ی Tony Hawk’s لذت برده‌اید، از این عنوان نیز بدون شک لذت خواهید برد.

IGN: 9/10

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 یک بازسازی فوق‌العاده از نسخه‌های قدیمی این مجموعه محسوب می‌شود که DNA این فرنچایز را در خود دارد. اسکیت‌سواری در این بازی بسیار سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است. محیط‌ها و بخش‌های مختلف بازی به طرز بسیار خوبی بازسازی شده‌اند و همه‌ی موسیقی‌های معروف نسخه‌های اصلی نیز در این بازی قرار دارند. به نظر می‌رسد در حال حاضر بازسازی عناوین گذشته یک قدم رو به جلو برای اکتیویژن بوده است.

Areajugones: 8.5/10

این بازی به خوبی موفق شده است که گیم‌پلی کلاسیک نسخه‌های اصلی را به خوبی بازسازی نماید و از بعد فنی نیز تحسین‌ برانگیز است. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای است که همه‌ی بازی‌بازان از آن لذت خواهند برد.

Eurogamer Italy: 8/10

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوینی است که در سال جاری تجربه کردم. استودیوی ویکاریوس ویژنز به خوبی توانسته است حس نوستالژیک نسخه‌های اصلی را با یک بازسازی عالی به مخاطبان ارائه دهد.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.