پی سی یک اسپیدرانر Baldur’s Gate 3 را در ۷ دقیقه به پایان رسانده است - پی سی

نسخه‎ی دسترسی زودهنگام بازی Baldur’s Gate 3، ساخته‌ی جدید استودیوی لارین (Larian Studios)، حدود دو هفته‌ی پیش در دسترس کاربران قرار گرفت و با بازخوردهای خوب بازی‌بازان و هواداران نیز روبه‌رو شد. علاوه بر کاربران عادی، این بازی نقش‌آفرینی نوبتی توجه اسپیدرانرها (Speedrunner) را نیز به خود جلب کرده و یکی از همین افراد موفق شده است بازی را در مدت زمانی بسیار کوتاه به پایان برساند.

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Baldur’s Gate 3 شامل اولین بخش از بازی می‌شود که به گفته‌ی استودیوی سازنده حدود ۲۵ ساعت محتوا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با این حال، یک استریمر با نام Professor Palmer موفق شد این بخش از بازی را تنها در ۷ دقیقه به پایان برساند.

البته به گفته‌ی این شخص، تمام کردن بازی در این زمان کوتاه کاری بسیار دشوار بوده است. این استریمر پس از ۲۰۰ بار تلاش و یادداشت کردن تمامی نکات بازی و کمک گرفتن از دو بازی‌باز دیگر موفق به یافتن بهترین استراتژی برای تمام کردن بازی Baldur’s Gate 3 در کوتاه‌ترین زمان ممکن شده است. به گفته‌ی Professor Palmer کلیدی‌ترین نکته در این استراتژی استفاده از توانایی Jump خواهد بود. این توانایی محدوده‌ی فاصله‌ی جابه‌جایی شخصیت شما را ۳ برابر کرده و به شما اجازه می‌دهد در هر نوبت شخصیت خود را ۳۰ فوت در نقشه حرکت داده و از بسیاری موانع درون بازی عبور کنید.

علاوه بر استفاده از این توانایی که تنها در اختیار چند کلاس در بازی Baldur’s Gate 3 قرار دارد، این استریمر از کنار تمامی مبارزات بازی شامل مبارزه با باس نهایی عبور کرده و بدون توجه به شخصیت‌های همراه و یا انجام دادن هیچ ماموریتی به نقطه‌ی پایان می‌رسد. اگرچه در نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Baldur’s Gate 3 امکان ارتقا سطح یک شخصیت تا سطح ۴ وجود دارد ولی این استریمر بازی را در همان سطح ۱ به پایان رسانده است.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده از اتمام بازی Baldur’s Gate 3 در ۷ دقیقه توسط Professor Palmer را در ادامه مشاهده کنید. این بازی در حال حاضر برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.