پی سی یوبی‌سافت: Hyper Scape انتظارات بالای ما را برآورده نکرده است - پی سی

عناوین سبک بتل رویال در طول سال‌های گذشته بسیار گسترش یافته‌اند و شاهد تغییراتی در بازی‌های این سبک بوده‌ایم. در طول سال‌های اخیر ناشران بزرگی اقدام به عرضه‌ی یک بازی در این سبک کرده‌اند. بازی Hyper Scape یکی از عناوین سبک بتل رویال است که حدود دو ماه پیش منتشر گردید. با این حال، به نظر می‌رسد این بازی تا کنون انتظارات یوبی‌سافت (Ubisoft) را برآورده نکرده است.

تا کنون آمار دقیقی از میزان فروش و تعداد بازی‌بازان عنوان Hyper Scape منتشر نشده است. با این حال به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان تا کنون از بازی راضی نبوده‌اند و به دنبال ارائه‌ی محتوای بیشتر برای آن هستند.

شرکت یوبی‌سافت به‌تازگی بیانیه‌ای در مورد بازی Hyper Scape منتشر کرده است. این شرکت اشاره می‌کند که آن‌ها انتظارات بالایی از این بازی داشته‌اند و تاکنون به خواسته‌های خود نرسیده‌اند. یوبی‌سافت می‌خواهد این بازی تیراندازی را به یک عنوانی تبدیل کند که همه‌ی افراد از تجربه‌ی آن لذت ببرند. آن‌ها می‌خواهند در ۵ قسمت مهم از این بازی تغییرات و پیشرفت‌هایی را اعمال نمایند. این بخش‌ها شامل راحتی نبرد، حالت‌های بازی، ONBOARDING، اهداف بازی‌باز و بخش بازی میان‌پلتفرمی (Cross-Play) هستند. یوبی‌سافت توضیحاتی را در خصوص ایجاد تغییرات در این بخش‌ها منتشر کرده است.

راحتی نبرد (Combat Comfort): ما همواره در نظر داشتیم که Hyper Scape سقف مهارت بالایی داشته باشد، اما از داده‌های ما مشخص است که کف نیز بسیار بلند است. این منجر به یک تجربه‌ی دشوار برای بازی‌بازان جدید می‌شود. در حال حاضر هدف گیری، ردیابی و آسیب‌رساندن به بازی‌بازان و از بین بردن آن‌ها به خصوص در کنسول‌ها بسیار دشوار است.

ONBOARDING: بازی در حال حاضر فرصت و فرصت کافی را برای یادگیری و موفقیت بازی‌بازان جدید فراهم نمی کند. ما باید از افراد تازه‌وارد محافظت کنیم و فعالیت‌‎های آموزشی ارائه دهیم تا به آن‌ها کمک کند در بازی مهارت پیدا کنند.

حالت‌های بازی: Crown Rush که حالت اصلی بازی ما محسوب می‌شود ، می تواند کاملاً بخشنده نباشد، بنابراین ما می‌خواهیم از نظر فعالیت  انواع مختلف قالب را در اختیار بازی‌بازان قرار دهیم. این کار با معرفی سیستم‌های respawn در بازی و حالت‌های بازی به سبک “deathmatch” آغاز می‌شود. ما همچنین در مورد نحوه‌ی مدیریت حالت‌های زمان محدود و تقسیم پایه که برای پشتیبانی همزمان از چندین حالت لازم است، در حال بررسی هستیم.

اهداف بازی‌باز: در حال حاضر اهداف میان مدت و بلند مدت کافی در Hyper Scape وجود ندارد. ما در حال معرفی اولین نسخه از سیستم رتبه‌بندی بازی‌بازان در فصل ۲ هستیم و همچنین سیستم‌های پیشرفت و پیشرفت جریان مسابقه به مسابقه بیشتری را به ارمغان می‌آوریم.

بازی میان‌پلتفرمی: در حالی که کراس‎‌پلی همیشه برای این بازی در نظر گرفته شده است ، اما می‌خواهیم آن را زودتر از موعد اضافه کنیم تا به مشکلات موجود در بخش لابی کمک کند.
صرف نظر از اینکه چقدر در Hyper Scape سرمایه گذاری کرده اید (یا نه) ، خوب است که ببینید یک توسعه دهنده نقایص بازی خود را خیلی سریع تشخیص داده و در واقع می تواند بر روی آنها کار کند. در اینجا امیدواریم که این امر در آینده‌ای نه‌چندان دور منجر به برخی پیشرفت‌های معنی‌دار شود.

بازی Hyper Scape هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.