پی سی یوبی‌سافت دوباره تاکید کرد که حذف اچیومنت‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Valhalla غیر عمدی بوده است - پی سی

پس از انتشار چند بیانیه‌ی متناقض، یوبی‌سافت (Ubisoft) اخیراً اخیراً دوباره تایید کرده است که اچیومنت‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Valhalla به اشتباه حذف شده‌اند.

چند روز قبل، زمانی که بازی‌بازان شروع به تجربه‌ی عنوان جدید Valhalla کردند، متوجه شدند که صفحه‌ی مخصوص اچیومنت بازی در سرویس جدید Ubisoft Connect وجود ندارد. این در حالی است که طبق گزارش‌ها، عنوان Watch Dogs Legion دارای صفحه‌ی اچیومنت مخصوص خود بود.

پس از مدتی، یکی از نمایندگان یوبی‌سافت از طریق انجمن این شرکت به این موضوع واکنش داد و اعلام کرد که عدم دسترسی اچیومنت‌های Valhalla غیر عمدی بوده و تیم در حال تلاش برای فعال سازی آن است.

اما این پایان ماجرا نبود چراکه چند روز بعد، صفحه‌ی بازی در انجمن یوبی‌سافت با یک پیام متناقض به‌روزرسانی شد. در این پیام نوشته شده بود:

اچیومنت‌ها برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی قابل دسترس نیستند و این یک تغییر از پیش برنامه ریزی شده است. به جای ارائه‌ی اچیومنت‌ها برای بازی‌های جدید برروی Ubisoft Connect، ما بخش چالش‌ها که شامل جوایزی مانند XP و موارد دیگر می‌شوند را گسترش داده‌ایم. ما می‌دانیم که این یک تغییر بزرگ برای شما محسوب می‌شود و از این‌که این موضوع را درک می‌کنید، سپاسگزاریم.

پس از انتشار این پیام و شکایت بازی‌بازان، یک نماینده‌ی دیگر یوبی‌سافت باز هم بیانیه‌ی قبلی این شرکت را نقض کرد و به طرفداران قول داد که حذف اچیومنت‌ها یک اقدام برنامه ریزی شده نبوده و تیم در حال تلاش برای بازیابی آن است:

ما می‌دانیم که اچیومنت‌ها برای بازی‌بازان Valhalla برروی رایانه‌های شخصی در دسترس نیستند. این اتفاق ناخواسته رخ داده است. ما در حال تلاش برای فعال سازی اچیومنت‌ها هستیم و زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم، به شما اطلاع خواهیم داد. برای شفاف سازی باید اضافه کنیم که سوءتفاهم به وجود آمده به خاطر این بود که ما فکر کردیم اچیومنت‌ها کنار گذاشته شده‌اند؛ این اشتباه ما بود. اطلاعیه‌ی اول صحیح بود و ما در حال کار برروی آن‌ها هستیم. اچیومنت‌ها در راه هستند!

در نتیجه پس از انتشار چندین پیام متناقض، خبر خوب این است که بازی‌بازان رایانه‌های شخصی نیز در نهایت به اچیومنت‌های بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. متاسفانه یوبی‌سافت تاریخ در دسترس قرار گرفتن اچیومنت‌ها را اعلام نکرده است.

بازی Valhalla هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، اکس‌باکس سری اس و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از این‌جا مطالعه کنید. همچنین اگر شکارچی تروفی هستید، راهنمای تروفی‌های بازی را از دست ندهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.