پی سی یوبی‌سافت در حال ساخت و توسعه‌ی دو بازی بسیار بزرگ است - پی سی

آگهی استخدام جدید شرکت یوبی‌سافت، حاکی از آن هستند که این شرکت فرانسوی، دو بازی بسیار بزرگ AAAA که قطعاً یکی از آن‌ها Beyond Good & Evil 2 خواهد بود و بازی دیگر، یک آی‌پی جدید که توسط استودیوی یوبی‌سافت برلین در حال ساخت است را تحت توسعه دارد.

لازم به ذکر است که این اخبار برگرفته شده از آگهی استخدام و صفحات جدید ساخته شده توسط یوبی‌سافت در شبکه‌ی اجتماعی LinkedIn است. از طرفی دیگر، این شرکت در این آگهی برای معرفی این دو بازی از مضمون “AAAA” استفاده کرده است که این موضوع به میزان بزرگ بودن آن‌ها اشاره دارد. بدین‌ترتیب، قرارگیری واژه‌ی AAAA در کنار نام بازی مورد انتظار Beyond Good & Evil 2، این عنوان را بلندپروازانه‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم جلوه می‌دهد و به‌نظر می‌رسد که با بازی با کیفیت و کاملاً نسل نهمی روبرو باشیم.

البته این نکته نیز باید درنظر گرفته شود که در صورت سنگین بودن این‌چنینی این بازی، بسیار بعید است که تا قبل از سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی آن باشیم. همچنین، عنوان جدیدی که استودیوی واقع در شهر برلین یوبی‌سافت تحت توسعه دارد، در حال سپری کردن مراحل اولیه‌ی ساخت خود است و احتمالاً روند ساخت آن تا اواسط دهه‌ی جاری میلادی به‌طول بینجامد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.