پی سی گیم‌پلی کوتاهی از بازی Dirt 5 برروی اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - پی سی

در تریلر جدید نرخ فریم، جلوه‌های بصری، خودروها و مسیرهای مسابقه نمایش داده می‌شوند. در ادامه همراه گیمفا باشید.

حدود یک ماه تا عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت باقی مانده است و طرفداران هرروز مشتاق‌تر می‌شوند. توسعه‌دهندگان هم از این موضوع باخبر هستند و هرروز با انتشار تصاویر و تریلرهای جدید، هیجان بازی‌بازان را بیشتر می‌کنند.

چند وقت پیش، شاهد انتشار تریلری از اجرای بازی Dirt 5 برروی کنسول اکس‌باکس سری اکس بودیم که از طریق این لینک قابل مشاهده است. در تیزر جدید بخش‌های مختلفی از بازی به همراه اطلاعاتی مانند نرخ فریم به نمایش گذاشته شده است. با تماشای ایت تیزر کوتاه، به خوبی می‌توان متوجه گرافیک بالا و اجرای روان بازی شد.

در کنار موارد ذکر شده، بازخوردهای برخیاز منتقدان هم نمایش داده می‌شود. از نظر گیم‌پلی، همان حال و هوای همیشگی بازی‌های Dirt جریان دارد و بازی‌بازان در پیست‌های ناهموار با هوش مصنوعی به رقابت می‌پردازند. تفاوت بازی جدید با عناوین قبلی، جلوه‌های بصری زیبای آن هستند. در هنگام پیچیدن در مسیر، بلند شدن گل و خاک و پخش شدن آن‌ها توسط چرخ‌های خودرو به خوبی طراحی شده‌ است. نورپردازی بازی هم بسیار خوب بوده و محیط بازی پر از رنگ و چشم نواز است. در ادامه می‌توانید این تیزر ۳۵ ثانیه‌ای از گیم‌پای بازی را مشاهده کنید:

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P |دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

Dirt 5 بزرگ‌ترین نسخه‌ی ساخته شده از این سری است و علاوه‌بر جلوه‌های بصری بهتر، بخش‌های جدید عم به بازی اضافه شده است. حالتی تحت عنوان Playground mode در بازی در نظر گرفته شده است که بازی‌بازان می‌توانند مسیر دلخواه خودشان را بسازند. بازی Dirt 5 در تاریخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه‌ی نسل بعدی بازی هم ۲۰‌ آبان (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برای اکس‌باکس سری اکس و ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه‌ی آن برای استیدیا مشخص نشده است. در ضمن، ارتقای بازی برای کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت رایگان خواهد بود‌.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.