پی سی گیم‌پلی جدید Devil May Cry 5: Special Edition سلاح‌ها و حرکات شخصیت Vergil را نمایش می‌دهد - پی سی

شرکت کپکام  (Capcom) در چند وقت اخیر ویدئوهای مختلفی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5: Special Edition را منتشر کرده است. به‌تازگی ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی این اثر منتشر شده است که سلاح‌ها و حرکات شخصیت ورجیل را نمایش می‌دهد.

حرکات ورجیل بسیار جالب توجه هستند. به ویژه هنگامی که این Devil Trigger خود را برای احضار یک دستگاه جیبی برای نابود کردن دشمنان آزاد می‌کند. اما تدبیر اصلی وی نوار غلظت است که هنگام ایستادن یا راه رفتن پر می‌شود. این امر باعث می شود تا با پر شدن حملات منحصر به فرد انجام گردد و آسیب دیدن یا دویدن باعث کاهش آن می شود. به همین ترتیب ، به شما توصیه می‌شود که به عنوان شخصیت ورجیل روشمند و دقیق باشید.

GameInformer به‌تازگی ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5: Special Edition را به اشتراک گذاشته است در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده و یا دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P 

بازی Devil May Cry 5: Special Edition در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شود. قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) در هنگام عرضه تنها برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ فعال خواهد بود و در تاریخی دیگر به نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس نیز اضافه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.