پی سی گیم‌پلی بازی Crimson Desert در ماه دسامبر نمایش داده خواهد شد - پی سی

شرکت کره‌ای پرل ابیس (Pearl Abyss) در جریان ارائه‌ی آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی آنلاین Crimson Desert در ماه دسامبر سال جاری میلادی نمایش داده خواهد شد.

بازی Crimson Desert عنوانی در سبک MMORPG است که ابتدا در نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد. این بازی در حقیقت پیش‌درآمدی بر عنوان Black Desert، اثر مشهور استودیوی پرل ابیس محسوب می‌گردد که برای عرضه برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در نظر گرفته شده است. پیش‌تر بتای آزمایشی این بازی برای سال جاری میلادی در نظر گرفته شده بود.

Crimson Desert در یک دنیای فانتزی-حماسی روایت می‌شود. در جنگی برای بقا، سه قبیله برای کنترل اقلیم Pywell به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. این بازی از سال ۲۰۱۸ میلادی زیر نظر آقای جیسون جونگ (Jason Jung)، کارگردان سابق بازی آنلاین RYL در دست ساخت بوده است. همچنین افراد دیگری که سابقه‌ی کار برروی RYL را داشته‌اند، برروی سیستم مبارزات Crimson Desert نیز کار می‌کنند. همچنین این بازی با وجود آنلاین بودن، از بخش تک‌نفره‌ی داستانی نیز برخوردار خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به این لینک مراجعه بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.