پی سی گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - پی سی

سونی یک رویداد نام‌گذاری نشده را برای تاریخ ۲۸ شهریور (۱۸ سپتامبر) در جریان PAX Online ترتیب دیده است. این تنها رویداد برنامه‌ریزی شده برای مراسم PAX است که هیچ نامی ندارد و به احتمال زیاد سونی قصد دارد از عناوین مختلفی رونمایی کند در کنار این که اطلاعات تکمیلی مانند رابط کاربری، قیمت، تاریخ دقیق عرضه و گسترش سرویس‌ها را به اشتراک بگذارد. لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها نام ‘Sony Holder’ برروی این رویداد دیده می‌شود.

هنوز دقیقاََ مشخص نیست که این رویداد با تمرکز برروی چه چیزی رخ می‌دهد اما این که هیچ نامی برروی آن نهاده نشده است و همچنین کانال‌های اجتماعی سونی هیچ اطلاعاتی از آن به اشتراک نگذاشته‌اند بسیار مرموز و عجیب به نظر می‌رسد. به همین دلیل بسیاری از منابع داخلی اطمینان پیدا کرده‌اند که با مراسمی بزرگ رو به رو هستیم. مطمئناََ اگر سونی قصد داشت در PAX Online به موارد جانبی و کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ بپردازد مطمئناََ تا این حد مخفیانه عمل نمی‌کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این رویداد یک ساعت به طول خواهد انجامید و مراسمی کوتاه نیز نخواهد بود.

پس از رونمایی‌های اخیر مایکروسافت در رابطه با کنسول‌های اکس‌باکس سری اس و اکس‌باکس سری اکس بسیاری از بازی‌بازان خواهان شکستن سکوت از سوی سونی هستند اما شرکت سونی هیچ واکنشی نشان نداده است. مطمئناََ آن‌ها برای هفته‌ی آینده رویدادی را تعیین کرده‌اند و احتمالاََ بر خلاف رویکرد مایکروسافت مبنی بر انتظار ناگهانی اطلاعات آن‌ها عناوین رونمایی نشده‌ای را در دست دارند که طی رویداد بعدی از آن‌ها رونمایی خواهند کرد. تا به این لحظه هیج روزی برای هفته‌ی بعدی مشخص نبود اما حالا می‌دانیم احتمال دارد در روز جمعه و در جریان رویداد Pax Online این اتفاق رخ دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.