پی سی گزارش: از طریق خرده‌فروشی آمازون تصاویر و طرح روی جلد احتمالی Demon’s Souls و برخی دیگر از عناوین پلی‌استیشن ۵ منتشر شد - پی سی

امروز چند تصویر جدید از بازی Demon’s Souls Remake منتشر شد که دید فضای تاریک و پر جزئیات این اثر انحصاری پلی‌استیشن ۵ را به ما نشان می‌دهد.

دو تصویر جدید از طریق شعبه‌ی استرالیای آمازون فاش شده است که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

همچنین در کنار این تصاویر شاهد طرح روی جلد آثاری مانند Demon’s Souls Remake ،Returnal ،Sackboy A Big Adbenture ،Grand Turismo 7 و Destruction Allstars هستیم. شما می‌توانید این طرح‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

 

برخی از این طرح‌ها نهایی نیستند و برروی آن‌ها این موضوع نوشته شده است و طرح‌ روی جلد Demon’s Souls Remake نیز در این دسته قرار می‌گیرد. Demon’s Souls Remake برای اولین بار در رویداد “آینده‌ی گیمینگ” (Future of Gaming) پلی‌استیشن ۵ رونمایی شد. بازی توسط بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) و ژاپن استودیو (Japan Studio) مراحل ساخت را طی می‌کند و قرار است یک تجربه‌ی نقش‌آفرینی هاردکور را برای بازی‌بازان به ارمغان بیاورد.

به طور مختصر در مورد این اثر می‌توان نکات زیر را متذکر شد:

  • یک چالش خشونت‌بار را تجربه کنید که از پایه دوباره بازسازی شده است. تک تک جزئیات با کیفیت خارق‌العاده‌ای بهبود پیدا کرده‌اند و دنیای بولتاریا در سطحی قرار دارد که حتی تصورش را هم نمی‌کردید.
  • با شجاعت به سمت شمال قلمروی بولتاریا حرکت کنید، جایی که قلمروی شوالیه‌ها یاد می‌شد اما حالا شیاطین و موجودات توصیف‌ ناپذیر در آن حکمفرمایی می‌کنند. با شخصیت‌های عجیب و غریب رو به رو شوید که تحت تاثیر این دنیا قرار گرفته‌اند و در این میان روایتی بی‌نظیر را تجربه کنید.
  • مهارت خود در مبارزه را کاملاََ بی‌نقص و زمان حمله و عقب‌نشینی را به خوبی درک کنید چرا که هر ضربه‌‌ از روی بی دقتی ممکن است باعث شود تمامی سول‌های جمع‌آوری شده را از دست بدهید. جایزه‌ی از بین بردن دشمنان سرسخت و شیاطین بزرگ خواهد بود و به یاد داشته باشید که مرگ به معنای پایان نیست بلکه یک حالت دیگر از موجودیت به حساب می‌آید.
  • حمله‌ی دیگر بازی‌بازان به صورت آنلاین ماموریت شما خطرناک‌تر می‌کنند و از طرفی بهره‌گیری از دوستان برای ازبین بردن باس‌ها نیز تجربه را خوشایند می‌کند.
  • اشتراک پلی‌استیشن پلاس برای بخش چندنفره ضروری است.

کارگردان بازی چندی پیش در رابطه با کنترلر دوال‌سنس (DualSense) و بهره‌مندی از آن در تجربه‌ی Demon’s Souls Remake صحبت کرده بود:

مبارزات در Demon’s Souls Remake جسورانه‌تر، تاریک‌تر و مرگ‌بارتر خواهند بود به شکلی که بازی‌باز برخورد هر ضربه به شمن را به طرز باورنکردنی حس می‌کند. ما با کنترلر بی‌سیم دوال‌سنس و قدرت هاپتیک‌ می‌توانیم مبارزات را مرگ‌بارتر و جسورانه‌تر از همیشه طراحی کنیم. حال شما تک تک ضربات وارده بر دشمن را حس می‌کنید. از بین بردن آن‌ها و استفاده از جادوهای مختلف حس بسیار خوبی را القاء می‌کند.

تاریخ عرضه‌ی Demon’s Souls Remake هنوز مشخص نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.