پی سی کنترلر دوال سنس در صفحه‌ی اینستاگرامی رپر مشهور دیده شد - پی سی

کمتر از دو ماه تا عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ زمان باقی مانده است. بعد از مشکلات پیش آمده پیرامون پیش‌خرید کنسول، شرکت سونی به سختی کار می‌کند تا موج‌های بعدی پیش‌خرید روان‌تر و بهتر از قبل پیش رود اما به نظر می‌رسد یک شخصیت مشهور زودتر از بقیه به کنسول پلی‌استیشن ۵ دسترسی دارد.

رپر مشهور، ترویس اسکات (Travis Scott)، اخیراََ تصویری را از طریق اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که می‌توان در آن کنترلر پلی‌استیشن ۵ یعنی دوال‌سنس (DualSense) را مشاهده کرد. خود کنسول پلی‌استیشن ۵ در تصویر دیده نمی‌شود اما او در قسمت کپشن نوشته است که “من تا فردا صبح بازی خواهم کرد.” بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که او دسترسی کامل به کنسول داشته باشد. هنوز کسی نمی‌داند او چگونه به کنسول دسترسی پیدا کرده است اما احتمالاََ دلیل اصلی این است که سونی قبل از عرضه در بازار کنسول را به افراد مهم و تاثیرگذار ارسال کرده تا بازاریابی آن بهتر انجام شود.

اسکات در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی سابقه دارد و یک بازی‌باز Fortnite به حساب می‌آید. او حتی یک کنسرت زنده در Fortnite برگزار کرد که البته همزمان توانست رکورد بازی‌بازان همزمان Fortnite را جابه‌جا کند. بنابراین ارسال ارائه‌ی یک پلی‌استیشن ۵ به این رپر غیر منطقی به نظر نمی‌رسد و احتمالاََ به همکاری‌های بعدی نیز اشاره دارد. از طرفی او در رسانه‌های اجتماعی دنبال‌کنندگان زیادی دارد و می‌تواند به خوبی کنسول نسل بعدی سونی را تبلیغ کند. احتمالاََ به محض این که سونی چراغ سبز نشان دهد شاهد پخش تصاویری از کنسول و رابط کاربری آن در اینترنت باشیم و البته مطمئناََ ترویس اسکات تنها کسی نیست که کنسول را دریافت کرده است.

قبل از این نیز آقای جف کیلی (Geoff Keighly) به کنترلر دوال‌سنس دسترسی داشت و البته آن را با دوال‌شاک ۴ نیز مقایسه کرد. وی همچنین قابلیت‌های مختلف آن مانند بازخورد هاپتیک و تریگر انطباقی را به نمایش گذاشت. تصاویر پلی‌استیشن ۵ خارج از کارخانه بسیار کمیاب بوده است و ما تنها شاهد یک سری تصویر در قالب مقایسه‌ی اندازه‌ بوده‌ایم.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Gematsu، در اوایل ماه آینده یوتیوبرهای مختلف ژاپنی به پلی‌استیشن ۵ دسترسی خواهند داشت تا به مخاطبین نشان دهند که دقیقاََ باید منتظر چه کنسولی باشند. از تاریخ ۱۳ مهرماه (۴ اکتبر) این دسترسی آغاز می‌شود و کنسول پلی‌استیشن ۵ برای تعداد کمی یوتیوبر ارسال خواهد شد. مطمئناََ سونی تنها مخاطبین شرقی را در نظر ندارد و باید چهره‌های تاثیرگذار غربی را نیز برای تبلیغ کنسول خود انتخاب کرده باشد و با توجه به این خبر به نظر می‌رسد این اتفاق رخ داده است.

پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برای آمریکا و چند منطقه‌ی دیگر عرضه خواهد شد. بقیه‌ی مناطق ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) به کنسول دسترسی خواهند داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.