پی سی کنترلر اکس‌باکس سری اکس هم‌اکنون داخل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی روسی قابل پیش‌خرید است - پی سی

به نظر می‌رسد هرچه به تاریخ انتشار کنسول اکس‌باکس سری اکس نزدیک‌تر می‌شود، فروشگاه‌های بیشتری آماده‌ی انتشار این کنسول و لوازم جانبی آن می‌شوند. به تازگی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مشهور روسی، کنترلر کنسول اکس‌باکس سری اکس را برای پیش‌خرید در دسترس قرار داده است که علاوه بر تاریخ عرضه، قیمت آن را نیز مشخص کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

در حالی که سال‌ها کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت در دست توسعه قرار داشته است و نزدیک به یک سال از زمان رونمایی از ظاهر کنسول اکس‌باکس سری اکس در مراسم The Game Awards 2019 می‌گذرد، و اطلاعات فراوانی از سخت‌افزار، تکنولوژی‌های به کار رفته و… آن منتشر شده است، اما بسیاری از بازی‌بازان سراسر جهان همچنان منتظر اعلام اطلاعات بسیار مهم کنسول از جمله قیمت و تاریخ دقیق انتشار جهانی اکس‌باکس سری اکس هستند. همچنین یکی دیگر از موضوعات عجیبی که وجود دارد، کنسول ضعیف‌تر اکس‌باکس در نسل نهم کنسول‌ها است که تا کنون گزارشات و شایعات فراوانی وجود آن را تأیید کرده‌اند و در حالی که ما کمتر از سه ماه تا انتشار کنسول‌های نسل نهمی فاصله داریم، حتی شرکت مایکروسافت وجود این کنسول را نیز همچنان تأیید نکرده است.

حال به تازگی فروشگاه اینترنتی روسی Videoigr صفحه‌ای را در رابطه با پیش‌خرید کنترلر نسل نهمی اکس‌باکس ایجاد کرده است که مشتریان می‌توانند این کنترلر را به مبلغ ۴۳۹۰ روبل (معادل ۶۰ دلار) از این فروشگاه پیش‌خرید کنند. همچنین این فروشگاه اعلام کرده است کنترلرهای پیش‌خرید شده در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان) به دست خریداران خواهد رسید. شما در ادامه می‌توانید پستی که این فروشگاه در صفحه‌ی توییتر (Twitter) خود منتشر کرده است را مشاهده کنید.

باید منتظر بمانیم و ببینیم شرکت مایکروسافت چه زمان قصد انتشار اطلاعات کلیدی کنسول اکس‌باکس سری اکس از جمله قیمت و تاریخ انتشار و همین‌طور رونمایی از کنسول ضعیف‌تر خود به نام اکس‌باکس سری اس را دارد. با توجه به شایعاتی که مدتی قبل منتشر شد مبنی بر آنکه شرکت سونی زمان برگزاری دومین رویداد پلی‌استیشن ۵ را به تأخیر انداخته است و با توجه به شایعاتی که می‌گویند هر دو شرکت تمایل دارند رویداد آخر خود را بعد از زمان رویداد رقیب خود برگزار کنند، این احتمال وجود دارد که شرکت مایکروسافت همچنان منتظر برگزاری آخرین رویداد قبل از انتشار پلی‌استیشن ۵ از سوی شرکت سونی باشد تا در نهایت اطلاعات باقی‌مانده‌ی کنسول‌های نسل نهمی خود را طی یک کنفرانس با طرفداران به اشتراک بگذار.

طبق اطلاعاتی که تا کنون شرکت مایکروسافت منتشر کرده است، انتظار می‌رود کنسول اکس‌باکس سری اکس در تعطیلات سال ۲۰۲۰ (آبان-آذر ۱۳۹۹) به بازارهای جهانی عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.