پی سی کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - پی سی

سونی به زودی از طریق یوتیوبرهای مشهور نگاهی نزدیک‌تر به پلی‌استیشن ۵ را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد تا اطلاعات بیشتری از سیستم عامل و قابلیت‌های جدید آن کسبت کنید.

مطمئناََ عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی در ماه نوامبر یکی از بهترین اتفاقات صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد بود و ما سرانجام در ماه آینده می‌توانیم به پلی‌استیشن ۵ دسترسی داشته باشیم. برخی از طرفداران در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) به پلی‌استیشن ۵ دست پیدا می‌کند در حالی که بعضی از آن‌ها باید تا ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) صبر کنند. قبل از این که کنسول عرضه شود باید این را بدانید که به زودی ویدئوهای دسترسی زودهنگام یوتیوبرهای مشهور منتشر خواهد شد.

در روز‌های یکشنبه و دوشنبه‌‌ی هفته‌ی آینده تعداد زیادی از یوتیوبرهای مشهور ژاپنی اولین دسترسی زودهنگام خود به پلی‌استیشن ۵ را به اشتراک خواهند گذاشت و ما سرانجام می‌توانیم قابلیت‌های جدید، نگاه از نزدیک به کنسول و سیستم عامل آن را مشاهده کنیم. قبل از این نیز وبسایت گماتسو (Gematsu) نیز اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۳ مهر (۴ اکتبر) جزئیات زیادی از پلی‌استیشن ۵ توسط یوتیوبرهای ژاپنی منتشر می‌شود. این ویدئوها از تاریخ ۱۳ مهر ساعت ۱۲:۳۰ اجازه‌ی انتشار پیدا می‌کنند. هنوز مشخص نیست که سونی چه محتویاتی را برای این یوتیوبرها در دسترس قرار داده‌اند اما احتمال دارد دمویی از یک بازی نسل بعدی و یا ویدئوهایی از سیستم عامل منتشر شود. یوتیوبرهای زیر در حال حاضر به کنسول دسترسی دارند و در حال تست کردن قابلیت‌های آن هستند:

Lulu Suzuhara (Nijisanji)

• Natsuki Hanae

• Pocky

• SANNINSHOW

• SeikinTV

• Ushizawa

از طرفی بسیاری از طرفداران پلی‌استیشن هنوز نتوانسته‌اند کنسول نسل بعدی را پیش‌خرید کنند و آنقدر تعداد مشتریان زیاده بود که در برخی خرده فروشی‌ها در عرض ۳ دقیقه تمامی کنسول‌ها به فروش رفته‌اند. حتی در ماه سپتامبر نیز تعداد زیادی خرده‌فروشی پیش‌خرید را باز کردند اما باز هم ظرف کمتر از یک ساعت همگی کنسول‌ها به فروش رفتند. هنوز مشخص نیست که تا زمان عرضه لینک‌های پیش‌خرید بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر، تا به این لحظه سونی هیچ تاییدیه رسمی منتشر نکرده است.

همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها به افرادی که توانسته‌اند پلی‌استیشن ۵ را پیش‌خرید کنند هشدار داده است که به دلیل تقاضای بالا احتمال دارد کنسول در زمان اعلام شده به دستشان نرسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها