پی سی پیش خرید بازی XCOM 2 Collection آغاز شد - پی سی

استودیوی فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که پیش خرید بازی مورد انتظار XCOM 2 Collection برای گوشی‌های هوشمند آغاز شده است. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

XCOM 2 Collection را باید اثری استراتژی و تاکتیکی به شمار آورد که نسخه‌ای بهبود یافته از بازی XCOM 2 است. این نسخه شامل عنوان اصلی، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی War of the Chosen Expansion و چهار بسته الحاقی بزرگ دیگر می‌شود و حال بازی‌بازان می‌توانند آن را در قالب یک مجموعه‌ی بزرگ داشته باشند. XCOM 2 Collection ابتدا چند ماه قبل برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد و توانست نمره‌ی ۷۹ را از منتقدان کسب کند. این اثر داستان فضایی‌ها را روایت می‌کند که به سیاره‌ی زمین آمده و قصد دارند تا اهداف شومشان را بر انسان‌ها پیاده کنند. به همین سبب، تیم کوچکی تصمیم می‌گیرد تا جلوی این اهداف را بگیرد و شما نیز رهبری آن‌ها را به عهده می‌گیرید. از نقش سلاح‌ها و آیتم‌های جذابی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، نباید به راحتی گذر کنید. قابل ذکر است که شرکت فوق به صورت همزمان وظیفه‌ی توسعه و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است. این تیم سابقه‌ی ساخت عناوین دیگری همچون Rome: Total War و Tropico را هم در کارنامه دارد. چندی پیش هم تریلری از این بازی منتشر شد که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی XCOM 2 Collection قرار است در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۹ (۵ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز در دسترس قرار گیرد. حال امروز پیش فروش این بازی با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار شروع شد و بازی‌بازان قادر هستند تا با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و یا اپ استور (App Store) این کار را انجام دهند. البته شما ابتدا باید از سازگاری این بازی برروی گوشی هوشمند خود مطمئن باشید. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون XCOM 2 Collection، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.